mulla Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 (redigerad) Hejsan, Jag gillar denna forum och ville också göra en liknande forum, inte göra men ändra text och sånna grejer. Vart kan jag ladda ner den här forumen ifrån? EDIT: Jag har ingen server heller, jag använder gratis webbhotell, www.frip.dk Redigerad 26 november, 2004 av mulla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 www.invisionfree.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 www.invisionfree.com finns det nån bra webbhotell, frip suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 finns det nån bra webbhotell, frip suger Hmm, nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 finns det nån bra webbhotell, frip suger Du behöver inget webhotell för Invisionfree, forumet skapas på deras server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 vad ska du ha för slags forum ? kan tänka mig nåt i stil med hej välkomna till mullas forum! här kan ni snacka om lite vadsomehlst .. o bla bla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 27 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 men det finns ju reklam på invision free, ads by google hur tar jag bort det? har gtasajten betalat och tagit bort det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 man kan använda sig av "dontexist.com", så tex om du har ett forum som heter "mulla" så kan man använda sig av addressen www.mulla.dontexist.com men det är ju inte att bara skriva så.. man måste fixa nån inställning eller något sådant läs om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 men det finns ju reklam på invision free, ads by google hur tar jag bort det? har gtasajten betalat och tagit bort det eller? Det är så invisionfree tjänar pengar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 men det finns ju reklam på invision free, ads by google hur tar jag bort det? har gtasajten betalat och tagit bort det eller? Gtasajten använder inte invisionfree. Det här forumet är "Invision Power Board". Vilket är i stort sett samma sak(?)förutom att man måste ladda ner IPB och köra allt från en egen server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts