GEAS Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Så, nu är det snart dags för kick-off. Snart vet vi vilka de tre head-linerna (stavning?) är. Själv hoppas jag på... vet inte rikgit vad för headliner, men band jag vill ska komma dit är ju såklart Opeth (sist på SRF - underbart!), In Flames (den bästa spelningen någonsin!), Dissection (Med ny skiva i bagaget), Bloodbath, Children of Bodom, Motörhead, alla! Vilka tror ni kommer bli head-liner-band då? Förresten, kommer ni dit nästa år? Var ni där nu i år? Tidigare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 (redigerad) Hade funderingar på att gå i år men det blev inte av. Min kusin skulle sjunga med Lake Of Tears men så blev det inte av. Redigerad 23 januari, 2005 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Det kommer nog bli svårt att skrapa ihop lika många bra band som förra gången. Fan va grymt det skulle vara om Metallica slutade bara spela på stora jävla arenor och kommer till sweden rock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Fan va grymt det skulle vara om Metallica slutade bara spela på stora jävla arenor och kommer till sweden rock. mmmmm det skulle sitta skönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 27 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 "FÖRSTA KLARA BANDEN INFÖR 2005 FÖLJANDE BAND ÄR KLARA FÖR SWEDEN ROCK FESTIVAL 2005! ACCEPT(D) Vår första av tre headliners! KANSAS(US) STYX(US) DIO(US) MAGNUM(UK) SAXON(UK) HAMMERFALL(S) BLACKFOOT(US) NAZARETH(UK) VIXEN(US) SONATA ARCTICA(FIN) ROBIN TROWER(CAN) HELIX(CAN) SHAKRA(CH) HELLFUELED(S) MORGANA LEFAY (S) SATANIC SLAUGHTER (S) SYMPHORCE (D) CRYSTAL EYES (S) A.C.T (S) THYRFING (S) Ps. Ni som tycker det är för lite TUNGA band...det kommer det med." Tack för Ps'et! Helt klart för lite tunga band än så länge... typ inget man gillar. HammerFall har jag gillat, en gång i tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 HammerFall är ju faktiskt rätt bra! annars gillar jag då ingen av de där banden förutom hf speciellt mye. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Min önskelista: Opeth In Flames Dissection Dark Tranquillity Bloodbath Suffocation Children of Bodom Finntroll Iron Maiden Metallica KISS Arch Enemy Black Sabbath/Ozzy Osbourne Motörhead Slayer Pantera Racer X/Mr. Big Och en jäkla massa andra som jag inte kommer på just nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Mötley Crüe är nu klara för SRF -05 Läs mer på swedenrock.com Ursäkta för dubbelpost, ville inte edita ett inlägg jag gjort för så längesen. Dessutom måste ju detta koma upp igen! Så vad säger ni, GTA-träff på SRF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts