leftbehind Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Loser på spelet. Överdriver mkt när han spelar det. Har själv tagit med 1 hora i spelet. Inte något man har direkt lust med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 (redigerad) ...... Redigerad 26 februari, 2006 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
reKan Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 OJ, OJ, OJ !!! Att dom orkar fjanta med hur våldsamt spelet är. Typiskt pensionärer, slut på korsord förstår jag !!! "SA"4ever Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
plastjolle Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 man ser direkt att 80% av forumets medlemmar är under 18 när man läser i tråden. är ni rädda att morsan ska hitta spelboxen under sängen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 (redigerad) man ser direkt att 80% av forumets medlemmar är under 18 när man läser i tråden. är ni rädda att morsan ska hitta spelboxen under sängen? plastjolle går upp på "natten" och är pigg i forumet... läggs det upp nån skitpost då och då? Redigerad 26 november, 2004 av Tidsam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
plastjolle Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 plastjolle går upp på "natten" och är pigg i forumet läggs det upp nån skitpost då och då? förstår inte? hade du för avsikt att lägga en en pungt mällan forumet och läggs? ta det en gång till, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 förstår inte? hade du för avsikt att lägga en en pungt mällan forumet och läggs? ta det en gång till, tack är du nöjd nu jag valde att göra "edit" på mitt förra inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
plastjolle Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 (redigerad) är du nöjd nu jag valde att göra "edit" på mitt förra inlägg nej tyvärr, du får omformulera dig, förstår fortfarande inte. edit: som jag förtsår det så tycker du att jag postar massa skit? Redigerad 26 november, 2004 av plastjolle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 (redigerad) igentligen handlar det inte om spelet utan att spelet säljs till minderåriga, och att dom är lätta och hitta på BR Leksaker osv handlar inte så mycket om ungdomar denna gången Handlade mest om att man kunde se dom i leksaks affärer inte lönt och hänga upp sig på sånt här skit i vad dom tycker Redigerad 27 november, 2004 av Hawkeye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Fyfan vad jag hatar sånt..... han som spelar gör ju det man minst gör i spelet bara för att visa hur våldsamt det kan vara!! när jag spelar kör man ju fan inte på trottoaren och man skjuter inte fotgängarna utan anledning mm. de gör ja de e fett kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 men om någon säger någon dum kommentar, så har man ju en andledning att döda dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 27 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 igentligen handlar det inte om spelet utan att spelet säljs till minderåriga, och att dom är lätta och hitta på BR Leksaker osv handlar inte så mycket om ungdomar denna gången Handlade mest om att man kunde se dom i leksaks affärer inte lönt och hänga upp sig på sånt här skit i vad dom tycker Nä men han spelade som en idiot, och sen ser moraltanterna inslaget och då smäller det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Correct me if I'm wrong, men är inte de som aldrig spelar tv-spel de som är mest våldssamma? De som oftast är i slagsmål är ju inga tv-spelsnördar precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kictor Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 jag håller med gubben från edit: stavning toy'sur us jag skulle nog låta en 14 åring spela det spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts