Colan K Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 (redigerad) missade det! och vinnaren på denna poll blev... INGEN! ... Redigerad 26 november, 2004 av Colan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Fint avslut Danne ägde! Fast Darin var också bra... Darin var bättre på scenen med dans mm och Daniel var bättre på o sjunga Oj vad jag känner mig fjollig nu :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Fint avslut Danne ägde! Fast Darin var också bra... Darin var bättre på scenen med dans mm och Daniel var bättre på o sjunga Oj vad jag känner mig fjollig nu :"> ord där. Kan du kolla i signatur topicen nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Orka kolla på Idol? Har typ bara sett en liten del av 2 avsnitt av hela Idol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Såg ett avsnitt av denna ultimata skitserie Varför finns alla dessa skitserier? Förklara det för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Varför finns alla dessa skitserier? Förklara det för mig... Eftersom det tydligen finns folk som ser skiten. Varför måste den urblåsta delen av befolkningen bestämma vad som ska finnas på Tv tablån? Jo för att det finns så jävla många av dom. Dö dokusåpor dööööööö! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Vilken tur att Danne vann. Alla fjortizar dyrkade ju Darin. *Muhaha Skadeglädje! * Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Röstade på Daniel.. det blir väll till att sticka å köpa en tidning för attse vem som vann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Röstade på Daniel.. det blir väll till att sticka å köpa en tidning för attse vem som vann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Röstade på Daniel.. det blir väll till att sticka å köpa en tidning för attse vem som vann Aftonbladet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Vem vann då? Jag hadde viktigare saker för mig Jag satt vid datorn och kollade på klippet "Fittan sticker fram, Fittan sticker fram, hård och hårig, hård och hårig, brrrua" Nej men jag satt vid datorn... Vann Daniel eller`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Gå in på länken jag skrev. Eller kolla förra sidan i denna topic ( Daniel vann ) yeah right! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 27 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 jag borde tagit med ett "DÖ" val! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts