Colan K Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 (redigerad) lycka till! Vid alla punkter och anarkismen, good fucking luck! Funny Redigerad 26 november, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Varför så många punkter... härmar du mig...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Nope! *skriker hystersikt!* varför vet jag inte.............................. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Röstade på Darin, men egentligen spelar det ingen roll. Båda kommer lär ju få skivkontrakt även om dom inte vinner. Förövrigt kan jag skryta över staden jag bor i (Alingsås) för både Filip och Geraldo kommer härifrån, och jag känner Geraldo. Filip har jag sett gå på stan och sparköp ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Hoppas att de lägger ner skiten. Finns ju för faen hur många som helst (ok, inet riktigt...) som kan sjunga lika bra som de, förmodligen bättre. Det råkar bara vara så att de har en jäkla massa tur. Som sagt; lägg ner skiten! Ok, fortsätt, jag bryr mig egentligen inte om alla stackars fjortisar som röstar på de gulliga deltagarna. De är "vanliga" människor, men med en viss sångbegåvning. Jag tänker göra allt för att inte se det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 IDOL, IDOL, IDOL! *hypnotisk röst* Se det, SE DET! *mörkt skratt* hi hi! alltså jag tvivlar att du e bättre, men att dom är drängar är dom säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Bryr mig ärligt talat inte om vem som vinner. Vote: ingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Hehe, du behöver inte tvivla på att jag är bättre, du kan veta! Konstig "menadsbyggnad" va... Jag kan inte sjunga. fast å andra sidan, att sjunga vackert enligt mig är att growla! Bästa sångaren någonsin: Mikael Åkerfeldt, Opeth. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Dö onda dokusåpa dö, dö, döööö! Vote: Hoppas deltagarna dör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Två mods som svarat och ingen har fixat punkterna i första inlägget? WOOHOO! Total anarki!! Vote: De ska DÖE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Daaaaaaarin!!!!!!!! Nej men, Daniel. Darin kommer säkert att vinna eftersom hans fanclub består av hälften av alla Sveriges alla tjejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Två mods som svarat och ingen har fixat punkterna i första inlägget? WOOHOO! Total anarki!! Hmm...punkter och anarki, det påminner mig om mitt pyromaniska arv. Tjao, måste dra och fixa punkter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 men jag editera det tilbaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikee Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 kollar inte på idol fast fillip var bäst tycker jag ,har set ett program,darin suger!!!!!bättre om fillip sjungit paradise city men jag missade den när darrin skulle sjunga den ,det enda sjället att jag kollade på skiten var för den låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Vet någon vad Darin blir när han blir man? Man-Darin, Mandarin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Darre aeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Hoppas Daniel vinner men darin kommer vinna pga all fjårtizzar som Röstar på han HAHAHHAHA DARIN SUGER GET****!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Daniel vann... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 (redigerad) Daniel vann F*n oxå jag va inte först Redigerad 26 november, 2004 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Daniel vann, weeehooooo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts