fulodum Skrivet 7 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2002 är det bara för mig eller är det ett erkänt bugg att man inte kan se om en topic har fått nån ny reply? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2002 För mig fungerar det bra. Kolla på kuveren till vänster, om dom är blåa så finns det nya inlägg, annars om dom är ljusblå så finns det inga nya. Om du menar som små blåa/vita pilarna längst till höger så ska jag se vad jag kan göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 7 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2002 schysst.. vet e fan va som hände men iom ditt inlägg så började de fungera.. jaja, då allt bara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 10 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2002 konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts