Eskapisten Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Nu när gymmen slutat att fungera, så faller jag alltmer i muskler, börjar bli pinsamt tunn asså. Jag äter bra och har läst nånstans att man ska öka i muskler om man kutar omkring med vapen i hand, vilket tyvärr inte funkar, det heller. Så jag undrar nu, går det inte att gå upp i muskler på något annat sätt än att gymma?! Snälla kan inte nån säga att det gör det och komma med ett förslag som verkligen funkar. Och inga byta kläder idéer för att gymmen ska funka igen, för även det är prövat och självklart utan resultat. Känner att spelet är lite förstört om jag ska behöva kuta omkring och se ut såhär. Känner mig lurad av Rockstar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 om du cycklar så får du muskler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Gör så här: Gå till ett Safe House nära det gym du vill träna i. Där ska du spara 4 ggr i rad, efter det ska du ta en bil till det gym du vill träna på, du får inte göra något på vägen som får statsen:fat och muscle att öka/minska. Då skav det nog funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskapisten Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Är du helt hundra på att musklerna ökar då? Och hur mycket behöver jag isåfall cykla. Cyklar nämligen rätt mycket och har inte märkt av någon ökning i muskler. De faller som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskapisten Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Alias: Ska jag spara fyra ggr för att få ett dygn att passera? För det har passerat minst ett par veckor i spelet utan att jag kunnat träna. Ska hur som helst testa och ta bilen som du säger och hoppas att det gör nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Alias: Ska jag spara fyra ggr för att få ett dygn att passera? För det har passerat minst ett par veckor i spelet utan att jag kunnat träna. Ska hur som helst testa och ta bilen som du säger och hoppas att det gör nåt. vad är det som händer när du går till ett gym finns det ingen gul pil eller? eller står det att du har reached your limit for today? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Det brukar stå att jag har tränat tillräckligt för den dagen. Meningen med att få ett dygn att passera utan nån aktivitet är att jag tror att under spelets gång om man cyklar, springer och annat då ökar och sjunker ju mätarna hela tiden. Spelet kanske då tror att du har tränat på gym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Det brukar stå att jag har tränat tillräckligt för den dagen. Meningen med att få ett dygn att passera utan nån aktivitet är att jag tror att under spelets gång om man cyklar, springer och annat då ökar och sjunker ju mätarna hela tiden. Spelet kanske då tror att du har tränat på gym. har du testat de där med kläderna ordentligt? borde ju vara det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Nu funkar faktiskt gymet felfritt för mig sen ett tag tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Nu funkar faktiskt gymet felfritt för mig sen ett tag tillbaka. härligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskapisten Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Alias: Ska testa som sagt sen. Men du säger att det numera funkar felfritt. När slutade det att fungera för dig, i vilket skede av spelet och hur lång tid tog det innan det började funka felfritt igen? Folk klagar ju över att det slutar funka efter storyn, men jag har fortfarande iaf 20 uppdrag kvar på den och ändå så funkar det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Det slutade funkade vid de sista uppdragen i SF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Jag brukar bara kunna springa in på de olika gymmen. Men när jag ska gymma så går jag alltid till ett annat. Alltså när jag tex har vart i de i LS så tar jag de i SF. Jag varierar och då brukar de funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskapisten Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Alias: Ok. Ungefär som för mig då. Och när började det funka igen?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Efter att jag gjort det jag beskriver några posts upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskapisten Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 alias: Hehe, ok. Så det är det du menar med att det funkar felfritt? Att du måste spara fyra ggr i rad och sedan knappt ta ett steg innan du anländer till gymmet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Nej, jag gjorde det en gång och sen dess har det funkat bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts