Sikorka Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Jag gick in dödade alla gubbar och "lampor" sen stog det att jag skulle gå in i nån ventil... vart är den??? jag hittar den inte! Kan nån hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Den är utmarkerad på kartan, tror det var gul färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Om du inte fattat det, så ligger ventilen i marken när du springer där uppe. Och det är ingen som sitter på en vägg eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Den är utmarkerad på kartan, tror det var gul färg. Men när jag går det finns det ingen ventil där!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 jag har för mig att det bara är ett slags hål ibacken med en lucka man ska förstöra för att komma in eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Hur kan du missa den? Sticker hu upp ur marken. Du ska skjuta sönder den och sen hoppa i! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts