themuppa Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 asså fins det nått sett man kan klara de j'vla uppdraget "just business" på ett lättare sätt fy f'n va svårt de e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 asså fins det nått sett man kan klara de j'vla uppdraget "just business" på ett lättare sätt fy f'n va svårt de e Det är jävligt svårt, jag vet... Då jag hade varvat SA och körde om på nytt, använde jag Slow-Motion fusket för att jag inte pallade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 (redigerad) Det är ju lätt? Skaffa dig bara ammo och skjut allt du ser. Theatre: Nej, men där nere i byggnaden. Redigerad 26 november, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Det är ju lätt? Skaffa dig bara ammo och skjut allt du ser. Ammo behöver man ju inte med tanke på att man får en UZI med oändligt med ammo när man är på motorcykeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 asså fins det nått sett man kan klara de j'vla uppdraget "just business" på ett lättare sätt fy f'n va svårt de e Det är ju ''bara affärer'' så det kan ju inte vara så svårt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blåbäré Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Ja klarade d uppdraget efter ungefär 10 försök Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mag Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Ja klarade d uppdraget efter ungefär 10 försök Just business är en av dom roligaste uppdragen!! Sikta på MC förarna, sikta på grillen på bilarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts