Peskele Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Arvid: Kan du skicka den där filen så att det åker spårvagnar på san andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Arvid: Kan du skicka den där filen så att det åker spårvagnar på san andreas Hej! Jag skulle också vilja ha spårvagnsfilen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Den här kan man nog kalla för APC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Arvid: Kan du skicka den där filen så att det åker spårvagnar på san andreas Jag försökte göra en sån mod en gång men jag fick bara upp ett felmeddelande när jag aktiverade spårvagnarna. Det kanske inte ens går att få fram dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Jag kom ihåt första gången, (1997) när jag kom till San Andreas, vad jag blev besviken när det aldrig kom någon spårvagn på rälsen, jag letade i säkert en timme för att hitta en, men de kom aldrig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Jag kom ihåt första gången, (1997) när jag kom till San Andreas, vad jag blev besviken när det aldrig kom någon spårvagn på rälsen, jag letade i säkert en timme för att hitta en, men de kom aldrig... Hehe... Spårvagnen finns på en bana som någon gjort, tror den hette Somewhere City eller något sånnt. Fast den är lite lurig, åker in i bilar så dem sprängs hela tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Hehe... Spårvagnen finns på en bana som någon gjort, tror den hette Somewhere City eller något sånnt. Fast den är lite lurig, åker in i bilar så dem sprängs hela tiden... Fast det är inte spårvagnen utan det vanliga tåget med en ny spårvagns textur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 det tåget är snyggare tycker jag!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ANTE PXL Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Miiao Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Miiao måste du spamma sönder fler trådar? Du har vad jag vet redan minst en varning, vill du ha fler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Delfi Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 tram: supposed to be driving in san andreas, you can play with it if you place it onto map with a script or map editor. petrol bombs - gxx files also carry graphics for these. breakdown truck - see "gta lost cars" on older gta1 sites. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 tram: supposed to be driving in san andreas, you can play with it if you place it onto map with a script or map editor. petrol bombs - gxx files also carry graphics for these. breakdown truck - see "gta lost cars" on older gta1 sites. u use swedish translater? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Delfi Skrivet 20 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2004 u use swedish translater? yes and it doesn't seem to work, i nicked it from star trek.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Epson Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 Hmm...Breakdown Truck...Kan det ha varit en sopbil?? Och APC vad ska det föreställa... En ''APC'' är en pansar fordon där man transporterar soldater en ''APC' ser ut så här: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 3 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2004 En ''APC'' är en pansar fordon där man transporterar soldater en ''APC' ser ut så här: Moget å dra upp en så gammal tråd..med nå så onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Epson Skrivet 4 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2004 Moget å dra upp en så gammal tråd..med nå så onödigt Kollade inte när topicen hadde startats :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HipHopDevil Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Här är en bild på bensinbomben som är hämtad från GTA-texturerna, lägg även märke till det roterande frågetecknet som inte heller finns nånstans i GTA. http://user.tninet.se/~brr020f/pictures/bensin.jpg Just dendär bensinsaken har jag sett på bild förut. Den skulle alltså varit bensinbomb, synd fan att den inte kom med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts