Arvid Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Jag hittade en textrad för en bensinbomb i English.fxt(filen där alla meddelanden och övrig text som förekommer i spelet finns), jag tror att de tänkte ta med bensinbomben från början men sen när det inte blev av glömde de radera textraden ur English.fxt. Det som står mellan [ och ] är beteckningarna för de olika vapnen i spelet, det som står efter är den text som kommer fram på skärmen när man tar vapnet. [pistol]Pistol [machine-gun]Machine Gun [rocket]Rocket Launcher [flame]Flamethrower [petrol]Petrol Bomb Bland namnen på bilarna finns det också några textrader som inte används: [car10]Breakdown Truck [car12]Tram [car36]APC bil nr 12 är en spårvagn som skulle varit med i San Andreas, den finns däremot bland bil-texturerna och jag har faktiskt provkört den genom att modda lite i Mission.ini så att spårvagnen kom fram som en parkerad bil. Det skulle även vara möjligt att byta ut tåget i Liberty City eller Vice City mot denna spårvagn genom att ändra lite bland texturerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 synd att inte det kom med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 (redigerad) Hmm...Breakdown Truck...Kan det ha varit en sopbil?? Och APC vad ska det föreställa... Redigerad 2 december, 2002 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 Coolt skulle vilja ha petrol bomb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 Hmm...Breakdown Truck...Kan det ha varit en sopbil?? Och APC vad ska det föreställa... APC är en pansarbil tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 Här är en bild på bensinbomben som är hämtad från GTA-texturerna, lägg även märke till det roterande frågetecknet som inte heller finns nånstans i GTA. http://user.tninet.se/~brr020f/pictures/bensin.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 Hmm...Breakdown Truck...Kan det ha varit en sopbil?? Och APC vad ska det föreställa... de e en pansar bil.... armored personal carrier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 Dom säger alltid APC typ i OFP:R.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 Här är en bild på bensinbomben som är hämtad från GTA-texturerna, lägg även märke till det roterande frågetecknet som inte heller finns nånstans i GTA. http://user.tninet.se/~brr020f/pictures/bensin.jpg Det röda frågetecknet finns i GTA1! Man kan modda fram den med Junction 25. Så lätt är det. Bensinbomben har jag sett förut, bilden som du visade, men aldrig fattat riktigt var det kan vara. Det är tur vi har dig Arvid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 W0rd.... det e tur det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 (redigerad) Det röda frågetecknet finns i GTA1! Man kan modda fram den med Junction 25. Så lätt är det. Bensinbomben har jag sett förut, bilden som du visade, men aldrig fattat riktigt var det kan vara. Det är tur vi har dig Arvid! Jag menade att frågetecknet inte finns i original GTA1, det är klart man kan modda så att det kommer fram på banan men jag tror inte att frågetecknet stödjer nån funktion, jag ska testa att sätta ut frågetecknet på en bana och se vad som händer om jag tar det. Edit: När jag placerade ut frågetecknet med Junction 25 2.0 gick det inte att ta frågetecknet. Från början skulle nog frågetecknet ha använts som info-powerup. Redigerad 22 december, 2002 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 Jag menade att frågetecknet inte finns i original GTA1, det är klart man kan modda så att det kommer fram på banan men jag tror inte att frågetecknet stödjer nån funktion, jag ska testa att sätta ut frågetecknet på en bana och se vad som händer om jag tar det. Edit: När jag placerade ut frågetecknet med Junction 25 2.0 gick det inte att ta frågetecknet. Från början skulle nog frågetecknet ha använts som info-powerup. De gick inte å ta för mig heller. Ingenting gick å t för mig. Lådorna gick t,ex. inte sönder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 ok, men undrar varför inte besinbomben var med i GTA... Det kan man verkligen undra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 ok, men undrar varför inte besinbomben var med i GTA... Det kan man verkligen undra... DMA orkade väl inte göra klart den. Dom små latmaskarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 DMA orkade väl inte göra klart den. Dom små latmaskarna! hihi, men var den inte typ klar redan eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronaldo Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 dom kanske glömde det.. dom höll säkert på att fixa de en dag men sedan nästa dag kanske dom hade glömt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 haha jag tror att dom ändrade sig i sista sekund och tänkte att dom skulle lägga in den i GTA2 istället.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 DMA orkade väl inte göra klart den. Dom små latmaskarna! hihi, men var den inte typ klar redan eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Jag har hört lite överrallt här att man inte får ta upp gammla trådar igen, det låter skumt, men så är det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Här är en bild på bensinbomben som är hämtad från GTA-texturerna, lägg även märke till det roterande frågetecknet som inte heller finns nånstans i GTA. http://user.tninet.se/~brr020f/pictures/bensin.jpg Soma nån sa att det kanske skulle vara dom riktiga info saker na som e med som blåa utrops tecken på första banan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts