Chillen Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Jag hade kommit till San Fierro och höll på med Wu Zi Mu då jag ville göra en ''elvis'' så jag råkade spara över men sen började jag om på nytt och då jag klarat 32 uppdrag hakade det sig allting forsatte men jag kunde inte styra och jag hade glömt att spara Men nu är jag i LV och är på N.o.e uppdraget och jag undrar: 1.Har ni råkat ut för något liknande ? 2.När kommer jag tillbaks till LS ? Tacksam för alla svar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Jag hade kommit till San Fierro och höll på med Wu Zi Mu då jag ville göra en ''elvis'' så jag råkade spara över men sen började jag om på nytt och då jag klarat 32 uppdrag hakade det sig allting forsatte men jag kunde inte styra och jag hade glömt att spara Men nu är jag i LV och är på N.o.e uppdraget och jag undrar: 1.Har ni råkat ut för något liknande ? 2.När kommer jag tillbaks till LS ? Tacksam för alla svar ! Du formulerar dig som en kratta men... 1. Nej. 2. Tyvärr får jag väl säga, så är det bara ett fåtal uppdrag när man är tillbaka i LS. Och det är inte allt för många uppdrag i LV heller. Vet inte exakt hur många, och jag kan ju inte säga det sista uppdraget i LV för då förstör jag känslan för dig.. men det är inte så många som sagt. Tror att det sista uppdraget innan LS är för Toreno i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Du formulerar dig som en kratta men... 1. Nej. 2. Tyvärr får jag väl säga, så är det bara ett fåtal uppdrag när man är tillbaka i LS. Och det är inte allt för många uppdrag i LV heller. Vet inte exakt hur många, och jag kan ju inte säga det sista uppdraget i LV för då förstör jag känslan för dig.. men det är inte så många som sagt. Tror att det sista uppdraget innan LS är för Toreno i alla fall. Jag är ledsen att jag inte kan förklara så bra Har väl typ 4% i IQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Jag är ledsen att jag inte kan förklara så bra Har väl typ 4% i IQ Haha, kanske det IQ mäts föressten inte i procent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 (redigerad) Haha, kanske det IQ mäts föressten inte i procent Det var det som var meningen Edit: Jag har ju bara 4% i IQ ju ! Redigerad 26 november, 2004 av TCBTCBTCB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts