theatre Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 banne med vad jag hatar alla "hjälp" trådar och jag har SA nu, jag har kommit till MARS!, sett UFO osv.. ursäkta spammet! Får man då rekommendera dig att: 1. Sluta gå in på forumet. eller 2. Gå inte in på hjälptrådarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 banne med vad jag hatar alla "hjälp" trådar och jag har SA nu, jag har kommit till MARS!, sett UFO osv.. ursäkta spammet! mars??? vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 jag bor där... fattar du väl!!! Idioto! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 jag bor där... fattar du väl!!! Idioto! jag fattar fortfarande ingenting! vad är mars?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 planet i solsystemet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 planet i solsystemet jo men den finns väl fan inte med i san andreas!!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 jo men den finns väl fan inte med i san andreas!!?? Men ge dig, han driver med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 (redigerad) Men ge dig, han driver med dig. men du?? det är nog jag som driver med honom.. eller så driver vi med varandra.. Redigerad 26 november, 2004 av jac16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 jo men den finns väl fan inte med i san andreas!!?? jag tror mars finns med i San Andreas.. både solen och månen finns ju med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 jag tror mars finns med i San Andreas.. både solen och månen finns ju med.. jag tror att du är en efterbliven mongol med 40-gradig feber.. men det är bara en chansning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 jag tror mars finns med i San Andreas.. både solen och månen finns ju med.. Eftersom SA är uppbygt på pixlar och ingen existerande värld så, förmodligen inte. Men kan du hitta ett gömt rymdskepp så kan du väl meddela mig? Vem vet, nästa GTA är kanske i rymden (fett boring) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts