ShizzHnit Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Kan någon hjälpa mig med barabara hon som man för poliskläderna av? det är väldigt svårt för mig att få upp progress med henne, vad ska jag göra för att det ska gå snabbare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 ge henne blommor, åk till resturangen vid motorvägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Bli jävligt fet, vette fan om kläder spelar någon roll. Åk med henne till Diner (en rosa slushpuppie på kartan). Åk inte till kycklingstället, det tycker hon suger. Umm... om du vill fuska kan du ju alltid speeda tiden och vänta utanför henne och sen när hon är med dig så avaktivera speedandet. På det sättet slipper du åka och spara och hålla på. Ge henne gåvor (blommor som finns lite här och var, te.x spökstadens kyrkogård.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShizzHnit Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 ok.. tack så mycket för svaren men vart ligger diner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Klicka på START och så ser du en ROSA SLUSHPUPPIE (en mugg med rosa innehåll). Den ligger vid motorvägen, bara att följa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 ok.. tack så mycket för svaren men vart ligger diner? som ja skrev lite högre upp, resturangen vid motorvägen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShizzHnit Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 ok . tack vilka poliskläder är det man får? dom som poliserna i LV eller LS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 ok . tack vilka poliskläder är det man får? dom som poliserna i LV eller LS Bra fråga, tycker att flickvännerna är fett jobbiga att hålla på med... Undrar jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShizzHnit Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 va?! . .jag hittar fan inte Diner SLUSHPUPPIE har kollat överallt på kartan vilken motorväg ligger den på samma som cluckin blell eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 va?! . .jag hittar fan inte Diner SLUSHPUPPIE har kollat överallt på kartan vilken motorväg ligger den på samma som cluckin blell eller? Nej nej, slushpuppie är bara ikonen som den ser ut. Du vet, krossad is och tusen färgämnen. Men, när du är på dejt med henne. Klicka på start och kolla på in-game kartan. Förstora kartan (klicka på X) och sen trycker du på X igen. Då får du upp alla ikoner som finns på kartan för tillfället. Där finns en rosa mugg som ser ut som en slushpuppie. Tror iaf det heter Diner, kanske resturant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShizzHnit Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 jaha .. nu fattar jag .. tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 var bor barbera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 var bor barbera??? hon står utanför polisen i el Quebrados, eller vad det heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShizzHnit Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 va- hon dumpade mig ? kan man få tillbaka henne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Men hon tjejen som är i San Fierro på Back to School hur börjar man dejta henne som :S ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcello Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 hur köper man blommor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 hur köper man blommor? man hittar dom.. e barbara hon som står och skjuter på en pricktavla och (om man har mkt muskler) säger att han har för mkt muskler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 hon står utanför polisen i el Quebrados, eller vad det heter. Nån som kan visa på en karta var hon finns? Är inte så bra på att veta var alla polisstationer finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 I den röda ringen. Det är byn där polisstationen ligger, hon snackar med en snubbe på parkeringen. Cruisa runt lite i byn så finner du henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 banne med vad jag hatar alla "hjälp" trådar och jag har SA nu, jag har kommit till MARS!, sett UFO osv.. ursäkta spammet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts