Gtamama Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Är det någon här som har sett triads gänget elelr aztecas efter att man har klarat spelet??? Isåfall vart finns dom...och hur ser triads ut Jag kanske har varit lite slö och inte hittat dom Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Triads har klassiska chipchop kostymer (utsmyckad Mao-style) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Triads har klassiska chipchop kostymer (utsmyckad Mao-style) vart finns dom då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 www.rockstargames.com/sanandreas - flashkartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 vart finns dom då chinatown Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
donrosa Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 men i chinatown kanske? där du gjorde uppdrag åt dom? låter det logiskt att leta där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 men i chinatown kanske? där du gjorde uppdrag åt dom? låter det logiskt att leta där??? Här är man uppkäftig, låt han undra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wesT BooN Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Jag har sett några killar i San Fierro, helsvarta...????? VIlka ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 öh woozie är ju triadernas ledare. Varriors Los Aztecas är dom gulklädda latinosarna. Gula områden på kartan likaså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
donrosa Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 vet inte varför jag tar mig tid å säga sånt här har du spelat spelet så vet du att dom är turkosa och inte med på kartan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts