Jump to content

Bmx

Sonic
 Share

Recommended Posts

Tja i går kväll gjorde jag en stoopie eller hur det stavas i 31 minuter...jag vet inte om det är fler som kan göra det har sökt men inte hittat. Jag har full i biking skill och började göra en stoopie då jag höllt på att slå över och fradäcket kom mot en trotoarkant så behövde jag inte hålla inne styrpakarna eller "X" sorjligt nog fick jag bara 150 "dollar" jag bara undrar om deta var en "bugg" eller om fler har klarat av detta?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja i går kväll gjorde jag en stoopie eller hur det stavas i 31 minuter...jag vet inte om det är fler som kan göra det har sökt men inte hittat. Jag har full i biking skill och började göra en stoopie då jag höllt på att slå över och fradäcket kom mot en trotoarkant  så behövde jag inte hålla inne styrpakarna eller "X" sorjligt nog fick jag bara 150 "dollar" jag bara undrar om deta var en "bugg" eller om fler har klarat av detta?

jag gjorde en i 3 minuter bara :) jag tänkte tjäna lite pengar också fastnade bakhjulet i marken och så stoopa jag tills en bil kom och krockade ner mig :S

Edit: Menar framhjulet förståss...

Redigerad av TCBTCBTCB
Länk till kommentar
Dela på andra sidor