Sonic Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Tja i går kväll gjorde jag en stoopie eller hur det stavas i 31 minuter...jag vet inte om det är fler som kan göra det har sökt men inte hittat. Jag har full i biking skill och började göra en stoopie då jag höllt på att slå över och fradäcket kom mot en trotoarkant så behövde jag inte hålla inne styrpakarna eller "X" sorjligt nog fick jag bara 150 "dollar" jag bara undrar om deta var en "bugg" eller om fler har klarat av detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C.J Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 precis samma sak hände mig men tröttnade efter en kvart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonic Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Asså jag tycker att det är sådant som förstör spel känslan eller vad tycker ni ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 (redigerad) Tja i går kväll gjorde jag en stoopie eller hur det stavas i 31 minuter...jag vet inte om det är fler som kan göra det har sökt men inte hittat. Jag har full i biking skill och började göra en stoopie då jag höllt på att slå över och fradäcket kom mot en trotoarkant så behövde jag inte hålla inne styrpakarna eller "X" sorjligt nog fick jag bara 150 "dollar" jag bara undrar om deta var en "bugg" eller om fler har klarat av detta? jag gjorde en i 3 minuter bara jag tänkte tjäna lite pengar också fastnade bakhjulet i marken och så stoopa jag tills en bil kom och krockade ner mig :S Edit: Menar framhjulet förståss... Redigerad 26 november, 2004 av TCBTCBTCB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 jag "undrar" hur du lyckades Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts