darkjak Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Här väljer ni vem som ska ta hand om detta stora projekt. Huvudsaken för mig är att det blir färdigt, och inte att vinna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Kaaabooom! haha, nä men seriöst, Kaboom, lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 (redigerad) Rösta här nu alla!! Själv tycker jag att vi båda ska vara ledare.. Förresten.. Rösterna slutar räknas kl 20:00 ikväll? En sak till.. Modden är inte klar än.. Jag ska själv om ingen annan kan hjälpa göra en map/missions! Redigerad 26 november, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 VOTE: Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Menar ni VC versionen? Isåfall ska ingen av er vara det... De som blev utsedda till 'boss' av GTA_freak ska bli det, ingen annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 (redigerad) Menar ni VC versionen? Isåfall ska ingen av er vara det... De som blev utsedda till 'boss' av GTA_freak ska bli det, ingen annan. Men dåså? Då får vi väll göra eget Det verkar som om att du inte vill att det ska bli gjort? Startat ett nytt projekt nu.. Redigerad 26 november, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts