Jump to content

Fråga

gammelwaw
 Share

Recommended Posts

Hej!

Jag har en fråga! Jag är på uppdraget Life´s like a beach...Klarar aldrig det! Vet inte för fel jag gör! Nån som har nåt tips/fusk på hur man lättare klarar det? Man har ju inte råd att missa en knapptryckning på det uppdraget. Jag brukar nå ca 3000 men man måste få 4000 poäng.....

Tacksam för svar och hjälp!

Mvh

Christian

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej!

Jag har en fråga! Jag är på uppdraget Life´s like a beach...Klarar aldrig det! Vet inte för fel jag gör! Nån som har nåt tips/fusk på hur man lättare klarar det? Man har ju inte råd att missa en knapptryckning på det uppdraget. Jag brukar nå ca 3000 men man måste få 4000 poäng.....

Tacksam för svar och hjälp!

Mvh

Christian

fusk vet jag inte om det finns, men ett tips är väl att träna så du kan knapparna utantill och ta det lungt så går det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

asså life's like a beach är inte svårt om man är en äkta ps2 spelare.. så jag förstår inte varför man skafar gta:san andreas för där måste man kunna knapp positionerna ganska bra.. så jag tycker synd om dom som inte klarar life's like a beach för det är många missions som är ett helvete efter det.. menar inget illa..

Redigerad av djpick
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det är inte knappt tryckningarna jag har problem med, vet var de sitter och jag får för det mesta good. Men jag kommer ändå bara upp i ca 3000 poäng även om jag endast missa 5 tryckningar....Hmm surt.

Undra om det är en bugg för vissa? Jag har missat betydligt fler än 5 tryckningar men ändå kommit undan med det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ett par tips: tryck gärna i mitten eller nån stund efter. då får du mer poäng än vad du får om du trycker precis då symbolen kommer i cirkeln. jag har själv fått ca 7400. hade perfect minst 3 ggr. och följ gärna med i rytmen. du kan även testa med att lägga över en filt på skärmen, så att du endast ser symbolerna samt cirkeln. om du kanske om du vill kolla poängen dvs. då kan du bli frustrerad (stavning?). du kan även testa utan musik. vad vet jag, det kanske hjälper...

Redigerad av BloodLine
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

asså life's like a beach är inte svårt om man är en äkta ps2 spelare.. så jag förstår inte varför man skafar gta:san andreas för där måste man kunna knapp positionerna ganska bra.. så jag tycker synd om dom som inte klarar life's like a beach för det är många missions som är ett helvete efter det.. menar inget illa..

kan inte heller fatta varför vissa har så otroligt svårt me de :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och med helvete menar du kanske uppdrag som "air raid" och "supply lines"?

Om det var uppdrag i den "svårighetsgraden" så var den för mig enkel. Olika personer har problem med olika uppdrag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 7 months later...