pKz Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 En bolognes med extra köttfärs och ost och 250 liter bea(närsi)sås (stavning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Det heter Bolognese... och Bearnaise. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Äter helst Kebab rulle eller Mammas kyckling med potatis och en såndär god sås Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 pizza ... dregel .. och pannkakor med citron Dregel är säkert en delikates! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Gåspaté med tryffelsås Nejmen Tacos Lasagne Pizza Chicken nuggets Du hade fel där Det heter Chicken mc nuggets Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Ingenting går upp mot en stor nygräddad pizza med pizzasallad och cola. Håller med till 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 [*]Pizza (kebab.... *dreggel*) [*]Hamburgare [*]Kebab! [*]Choklad [*]Mer tjåkla [*]Morsans lövbiffs-gryta med pasta [*]Nåt kött med hasselbackspotatis (stavning?) [*]Sen så det mesta morsan lagar. Grejen är att jag kan äta hur mycket som helst av det där, och aldrig röra mig, och ändå inte gå upp i vikt. Min ämnesomsättning är kung. de stämmer in på mig ju... iaf dom här: [*]Pizza [*]Hamburgare [*]Kebab! [*]Choklad [*]Nåt kött med hasselbackspotatis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts