Webbstudio Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 (redigerad) Yo! Har klarat hela "storyline", men har en sak oklart för mig trots det. Vem dödade Carl`s mamma? Wtf? Tacksam för svar! EDIT: Menade "Spolier"! Redigerad 26 november, 2004 av Webbstudio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Shit de undrar jag med Förresten, det heter "Spoiler" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maximus Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 vaddå? får man inte reda på det. fan va kasst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Gängkrig förmodligen? Storyn är ju inte alls baserad på mordet, utan det var bara en anledning för Carl att återvända. Han söker ju aldrig efter sin mammas mördare utan är mest intresserad utav att organisera ihop sitt gäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Det får man visst reda på, när man jagar Pulaski i öknen så erkänner han ju allting. Det var han och Tenpenny tillsammans med ballas som dödar CJ:s morsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Det får man visst reda på, när man jagar Pulaski i öknen så erkänner han ju allting. Det var han och Tenpenny tillsammans med ballas som dödar CJ:s morsa. Helvete, under den cutscenen pratade jag i telefonen och missade vad som sades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 theatre: Men det var inte under cutscenen som han sa det, det var nar man jagade honom. Han sa flera andra saker också, bland annat att han ville sätta på Calles syster och att han och Tennpenny hade tagit smygblider när hon hade sex med Cesar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Gängkrig förmodligen? Storyn är ju inte alls baserad på mordet, utan det var bara en anledning för Carl att återvända. Han söker ju aldrig efter sin mammas mördare utan är mest intresserad utav att organisera ihop sitt gäng. Alltså ? Är det vad spelet går ut på ? Det är ju ganska wert isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Snälla the Green Sabre anyone? Är ju Big Smoke och ryder som har gjort det, eller i alla fall var de med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 GTA3 freak: öhh nej, som sagt: Var det var Tennpenny och Pulaski som gjorde det . Men det stämmer att Big Smoke, Ryder och OG Loc lurar CJ och Sweet och går med i ballas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Ballas och Tenpenny och Pulaski gissar jag på. Inte säker... Visst, Pulaski sa en massa saker när man jagade honom, men sa han verkligen rakt ut någon gång att det var han som dödat henne? Jag tyckte han bara babblade om han ville sätta på Kendall och att Carl's morsa såg för jävlig ut när de begravde henne. Och under cutscenen sa ju CJ väl: "Do you wish to say something?" elller liknande "Yes. Can I fuck your sister?" "You're a asshole to the end!" *BLAM* Nåt sånt kommer jag ihåg det som, men det var ju ett tag sen nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Ballas och Tenpenny och Pulaski gissar jag på. Inte säker... Visst, Pulaski sa en massa saker när man jagade honom, men sa han verkligen rakt ut någon gång att det var han som dödat henne? Jag tyckte han bara babblade om han ville sätta på Kendall och att Carl's morsa såg för jävlig ut när de begravde henne. Och under cutscenen sa ju CJ väl: "Do you wish to say something?" elller liknande "Yes. Can I fuck your sister?" "You're a asshole to the end!" *BLAM* Nåt sånt kommer jag ihåg det som, men det var ju ett tag sen nu. Ja, det minns jag också.. men minns inget om att han sade det rakt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 man kanske får reda på det i The introducion(stavning)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 GTA3 freak: öhh nej, som sagt: Var det var Tennpenny och Pulaski som gjorde det . Men det stämmer att Big Smoke, Ryder och OG Loc lurar CJ och Sweet och går med i ballas. Varför skulle pulaski och tenpenny ha gjort det? Och Og Loc gicj ju knappast med ballas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Dom säger ju att det var big smoke och ryder, i the green sabre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Dom säger ju att det var big smoke och ryder, i the green sabre. Hmm, jag har nåt svagt minne av det också faktiskt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Turboleo Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Mystiken tätnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wesT BooN Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Jag vet inte vilket, fast i ett av uppdragen i Los Santos i början säger någon (tror Sweet) "Some peapole say that a green sabre did all the work" Sen i uppdraget The green sabre så är ju Tennpenny Pulaski , några ballas, Smoke. och Ryder med.. Tror nog att Smoke Ryder och ::TenPen:: ::Pulask:: gjorde det...Alla dom dör.. Alla dom?? Njaa... bara 2 vet inte vilka :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Jag vet inte vilket, fast i ett av uppdragen i Los Santos i början säger någon (tror Sweet) "Some peapole say that a green sabre did all the work" Sen i uppdraget The green sabre så är ju Tennpenny Pulaski , några ballas, Smoke. och Ryder med.. Tror nog att Smoke Ryder och ::TenPen:: ::Pulask:: gjorde det...Alla dom dör.. Alla dom?? Njaa... bara 2 vet inte vilka :S Jepp, det är Ryder som säger det, fast 'the' green sabre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 (redigerad) Nej det var väl Sweet som i början av spelet (när CJ frågade om dom visste något om morsans död) sa ungefär att någon hade sett en grön sabre gasa i väg och lämna platsen strax efter morsans död. Men som någon skrev så antar jag att man får reda på mer om mordet i "the introduktion". Redigerad 26 november, 2004 av Galenhund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts