Jump to content

Behöver hjälp med ett uppdrag..

IceCandy
 Share

Recommended Posts

behöver hjälp med uppdraget där man ska skjuta ner nåra killar från ett tåg, eller rättare sagt så ska den där tjocke snubben göra det, men han skjuter ju bara rakt ut i luften :) nåt tips om hur man kan göra för att klara det? åker bredvid tåget hela tiden, men lyckas aldrig få snubben till att skjuta ner dom allihopa :)

om ni inte vet vilket uppdrag jag menar, så säg till så ska jag försöka beskriva det bättre :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

behöver hjälp med uppdraget där man ska skjuta ner nåra killar från ett tåg, eller rättare sagt så ska den där tjocke snubben göra det, men han skjuter ju bara rakt ut i luften :) nåt tips om hur man kan göra för att klara det? åker bredvid tåget hela tiden, men lyckas aldrig få snubben till att skjuta ner dom allihopa :)

om ni inte vet vilket uppdrag jag menar, så säg till så ska jag försöka beskriva det bättre :)

Försök åka så långt ifrån tåget du kan fast du ska fortfarande vara på spåret, och så åker du lika snabbt som tåget.. Big Smoke ska skjuta så ofta det går.. inga uppehåll...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hmm, när man klarat det uppdraget, får man åka till nästa ö då? :rolleyes: skulle vara gött å få känna att "nu har jag börjat komma nån vart :P "

åsså undrar jag en grej till, ju fler ggr man kör ett uppdrag, destu lättare blir det ju, så, vad är det som blir lättare i detta uppdraget? jag å min kompis har försökt klara de typ 17 ggr utan att de gått nåt vidare. har inte tyckt de blivitt lättare över huvud taget.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När du klarat det uppdraget har du ett kvar för Smoke. Sen beror det på om du gjort alla andra uppdrag.

Här är iaf en "Walkthrough" till San Andreas, kolla i den hur många uppdrag du har kvar. :rolleyes:

OBS! DEN KAN INNE HÅLLA SPOILERS! KOLLA INTE MER ÄN NÖDVÄNDIGT!

http://dw.com.com/redir?asid=914983&astid=...eft_auto_sa.txt

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Testa att träna upp din förmåga med Tec9an så att den kommer till åtminstone gangster level... jag tror hur skillad du är påverkar honom också, för i uppdraget efter är det ombytta roller, han kör och du sitter bak, och jag fick bättre bike skill under det uppdraget när ja satt å sköt <_< , så det verkar som dina egenskaper blir hans och tvärtom när ni sitter på samma hoj.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor