IceCandy Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 behöver hjälp med uppdraget där man ska skjuta ner nåra killar från ett tåg, eller rättare sagt så ska den där tjocke snubben göra det, men han skjuter ju bara rakt ut i luften nåt tips om hur man kan göra för att klara det? åker bredvid tåget hela tiden, men lyckas aldrig få snubben till att skjuta ner dom allihopa om ni inte vet vilket uppdrag jag menar, så säg till så ska jag försöka beskriva det bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Menar du det där man har Sanchez? Isf så sköt han fete gubben ner alla rätt snabbt på mitt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Du kan ta en snabb mc och parkera den brevid den röda markeringen, då när uppdraget börjar kan du ta den istället för sanchezen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 25 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 skjuter han bättre bara man byter fordon? jag har inget problem med att åka ikapp tåget, tvärt om brukar jag köra för snabbt, utan de är han den fete killen som är problemet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 behöver hjälp med uppdraget där man ska skjuta ner nåra killar från ett tåg, eller rättare sagt så ska den där tjocke snubben göra det, men han skjuter ju bara rakt ut i luften nåt tips om hur man kan göra för att klara det? åker bredvid tåget hela tiden, men lyckas aldrig få snubben till att skjuta ner dom allihopa om ni inte vet vilket uppdrag jag menar, så säg till så ska jag försöka beskriva det bättre Försök åka så långt ifrån tåget du kan fast du ska fortfarande vara på spåret, och så åker du lika snabbt som tåget.. Big Smoke ska skjuta så ofta det går.. inga uppehåll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Vid ett ställe så kommer ett tillfälle när du kan åka upp på tåget, ungefär när 2/3 av vägen är slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yostakka Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Vid ett ställe så kommer ett tillfälle när du kan åka upp på tåget, ungefär när 2/3 av vägen är slut. det gäller att ha samma hastighet som tåget och köra så långt ifrån till höger du kan komma på rälsen, annars skjuter smoke bara på tåget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Catalyst tog mig många gånger att utföra. Men åk bara långt ifrån tåget och försök att hålla samma hastighet som tåget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 åka så långt ifrån tåget som möjligt? ska jag åka upp på dom där vägarna bredvid tåget då tycker ni? tycker han sljuter lika dåligt hela tiden tror ni man kan skjuta ner någon utav dom själv kanske? alltså om man åker upp på vägarna bredvid och försöker skjuta lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wesT BooN Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Nej.. Jag hade samma problem som du... Till och med min kompis "TJENA FILL3N" som klarade det på första försöket klarade det inte hos mig! Fast efter ett tag så gick det Galla galla bra!! Han inte ens komma in i första svängen och POFF skulle han hem igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 hmm, när man klarat det uppdraget, får man åka till nästa ö då? skulle vara gött å få känna att "nu har jag börjat komma nån vart " åsså undrar jag en grej till, ju fler ggr man kör ett uppdrag, destu lättare blir det ju, så, vad är det som blir lättare i detta uppdraget? jag å min kompis har försökt klara de typ 17 ggr utan att de gått nåt vidare. har inte tyckt de blivitt lättare över huvud taget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 (redigerad) När du klarat det uppdraget har du ett kvar för Smoke. Sen beror det på om du gjort alla andra uppdrag. Här är iaf en "Walkthrough" till San Andreas, kolla i den hur många uppdrag du har kvar. OBS! DEN KAN INNE HÅLLA SPOILERS! KOLLA INTE MER ÄN NÖDVÄNDIGT! http://dw.com.com/redir?asid=914983&astid=...eft_auto_sa.txt Redigerad 26 november, 2004 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 bra sida, synd bara att det står LINK ERROR med stora bokstäver när man går in på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Det funkar fint för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Testa att träna upp din förmåga med Tec9an så att den kommer till åtminstone gangster level... jag tror hur skillad du är påverkar honom också, för i uppdraget efter är det ombytta roller, han kör och du sitter bak, och jag fick bättre bike skill under det uppdraget när ja satt å sköt , så det verkar som dina egenskaper blir hans och tvärtom när ni sitter på samma hoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 har redan gangster nivån på dom moppe-vapnerna, eftersom de är dom jag använder mest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts