Nark Buddy Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Aaa... Någon som vet? Vet att det nämdes av Hultan förut. Föresten.... Vet ni om The Machinist är bra? Med Christian Bale och Jennifer Jason Leigh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Den heter väll Grand Theft Auto? Samma textstil på framsidan iaf och den handlar om bilstölder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 (redigerad) Aaa... Någon som vet? Vet att det nämdes av Hultan förut. Föresten.... Vet ni om The Machinist är bra? Med Christian Bale och Jennifer Jason Leigh. Har inte sett The Machinist, men har hört att den är bra... den har också fått ganska bra betyg av IMDb och ni vet ju hur betygen framställs... Redigerad 26 november, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Den heter väll Grand Theft Auto? Samma textstil på framsidan iaf och den handlar om bilstölder GTA @ IMDB det är inte samma typsnitt på fodralet, däremot handlar filmen som titeln säger, om bilstölder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Den har väl en översatt titel också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Kan säga att filmen är en jävla B-komedi, skittrist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 (redigerad) Jag tänkte på denna... Säkert samma film.. men ett nyare (eller gamlare ) fodral... Den här texten påminner mkt om Grand Theft Auto spelserien!!! Grand Theft Auto.. The Movie EDIT: Billig är den också.. Jag tror jag ska köpa den Redigerad 26 november, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 skulle var coolt fall dom gjorde en film om typ GTA (3?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 (redigerad) Yes jag va före dig Jag ska köpa den där filmen... ......När jag sammlat ihop till en bra dator Redigerad 26 november, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 ser ni några likheter Jag gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts