MattiaSS Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Det tog ett tag innan jag kom in i Mafia men när jag väl gjorde det så kunde jag inte sluta spela. Det är grymt snyggt o cutscenerna är nog de snyggaste jag sett hittills. Fast det går nog ändå inte upp mot friheten i GTA3. Staden känns lite död liksom. Jag har klarat det förresten. Jag kör Gf3 Ti200 128meg, AMD 1533/384 Ram o jag har aldrig haft några problem!! Körde på 1024 om jag minns rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 16 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 tack tack nu hittade jag vapen shoppen whwihwi snipra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 tack tack nu hittade jag vapen shoppen whwihwi snipra Jepp, det e kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 (redigerad) Tycker ni inte att MAFIA är sjukt svårt? I GTA 3 var uppdragen skitlätta jämfört med Mafia. Jag har kört 2 uppdrag som var skitsvåra ett var WHORE, Man skulle skjuta ner en del vakter och sen fly upp på taken där det var fullt av poliser allt detta skulle man göra på ett liv i sträck utan att få health. Nästa svåra uppdrag jag kommit till är Country nånting där man ska döda alla murrellis + poliser. Det som är så jäkla svårt är att den där nollan paulie hela tiden springer i vägen när man skjuter vilket leder till Game Over Mafia är ett grymt spel, bättre än GTA 3 men det är för svårt. Ingen annan som tycker att det är för svårt?? Är det nån som vet några cheats till mafia? och var ligger sjukhuset?? Redigerad 18 december, 2002 av Canza 57 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 Tycker ni inte att MAFIA är sjukt svårt? I GTA 3 var uppdragen skitlätta jämfört med Mafia. Jag har kört 2 uppdrag som var skitsvåra ett var WHORE, Man skulle skjuta ner en del vakter och sen fly upp på taken där det var fullt av poliser allt detta skulle man göra på ett liv i sträck utan att få health. Nästa svåra uppdrag jag kommit till är Country nånting där man ska döda alla murrellis + poliser. Det som är så jäkla svårt är att den där nollan paulie hela tiden springer i vägen när man skjuter vilket leder till Game Over Mafia är ett grymt spel, bättre än GTA 3 men det är för svårt. Ingen annan som tycker att det är för svårt?? Är det nån som vet några cheats till mafia? och var ligger sjukhuset?? Det är absolut inte för svårt... Visst, vissa uppdrag får man köra några gånger innan man klarar dom, men hur kul skulle det vara med jättelätta uppdrag som man klarar på första försöket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 (redigerad) Näe du har rätt. Tycker att GTA 3 var för lätt där var varenda uppdrag utom de sista var skit lätta. Men i Mafi blir man lite frustrerad ibland när det tar 4-5 försök på ett uppdrag. Vet du förresten var sjukhuset ligger? Är det enda stället att hela sig? Redigerad 18 december, 2002 av Canza 57 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 18 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 hm sjukhuset ligger nästan längst upp på kartan kolla alla stads delar det ska finns ett h på kartan där ligger det. jag vill ju kunna fortsätta spela mafia uppdrag men spelat crashar när jag klarat pepes resturant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ninja Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 jag klarar inte det uppdraget då man ska rädda sam jag dör alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 Mafia tyckte jag hade en bra svårighetsgrad. Mafia är inte det längsta spelet jag har spelat så för lätt borde det inte vara. Och varför ska du hitta sjukhuset? Om du har klarat av bara så stick bara till salieri och du får 100% nästa uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 spelet suger tycker jag! man har ju ingen frihet alls!!! DET SUGER SVULLEN PERVO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 20 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 han kanske menade freeride läget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 han kanske menade freeride läget. exakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ninja Skrivet 24 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2002 tack tack nu hittade jag vapen shoppen whwihwi snipra om du menar på freeride så kan väll du säga var den är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 24 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2002 exakt Ja juste!... Förlåt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ninja Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 jag tycker det är dumt att man inte får ta screen shoots på mafia, jag har redan försökt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Hoppas Mafia funkar på mitt Geforce4 MX440 64 mb DDR som jag ska få i julklapp, annars vet jag inte vad jag gör. Hahaha.... Antingen så e du dum!LR så gillar du bara att skryta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Hahaha.... Antingen så e du dum!LR så gillar du bara att skryta Det är klart man blir orolig när man får höra att Mafia har problem med Geforce 3 och 4! Varför skulle jag skryta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 5 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Exakt har gf3 2ghz 512ram men det hackar för mig liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Laggar bara i början för mig, sen går det över. Har ni samma problem? Spelet hänger sig i 1 minut lite då och då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Exakt har gf3 2ghz 512ram men det hackar för mig liksom Men vafan! Jag har bara 1.2 Ghz, 512 MB RAM och ett gammalt Geforce 2 kort och jag kör allt på highest med upplösningen 1280*1024!!!! Vissa har haft problem med ljud...testa att köra utan ljud tills att patchen är ute... Lägg på auto detect om du har rört inställningar...ta bort anti analyzing och tripple buffering. MEN TESTA ATT KÖRA UTAN LJUD... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts