kariya Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Tja Jag frågar er som har Managerzone om ni vill vara med i min hockey kompisliga? för er som inte vet vad Managerzone är så är det ungefär som hattrick fast bättre Och så finns det med Hockey också Några som vill vara med? PM mig isåfall Managerzone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 vill inte gå in... såg min kompis tyna bort när han bara satt vid manager zone 24/7 HUGA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 27 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 vill inte gå in... såg min kompis tyna bort när han bara satt vid manager zone 24/7 HUGA! jaja det var bara Krax som skickade om ansökan och det var lite sent, men ska snart göra en ny igen så skicka gärna PM till mig då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 (redigerad) ... Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Opps, nu råkade du skriva fel, såhär menade du förstås: "Jag frågar er som har Managerzone om ni vill vara med i min hockey kompisliga? För er som inte vet vad Managerzone är så är det ungefär som hattrick fast mycket, mycket sämre. Väljer man mellan de två spelen, är det som att välja mellan att vinna 1 miljard och att få en hink tjära över sig. Och hattrick är vinsten, miljarden alltså. Och så finns det också enförbannat dålig variant av Hockey också " ja tycker managerzone är bättre än hattrick.. har haft både Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts