fabian Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 (redigerad) Jag har varit hos henne flera gånger vid 12 tiden och då har hon varit hemma, men nu så är hon aldrig hemma. Nån som vet hur detta kommer sig? Jag har 60% i Realtatiom med henne och så har jag fått keycardet. Men inget händer, ingen ringer, ingen ny uppdragsikon och hon är aldrig hemma? Redigerad 25 november, 2004 av fabian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Jag har varit hos henne flera gånger vid 12 tiden och då har hon varit hemma, men nu så är hon aldrig hemma. Nån som vet hur detta kommer sig? Jag har 60% i Realtatiom med henne och så har jag fått keycardet. Men inget händer, ingen ringer, ingen ny uppdragsikon och hon är aldrig hemma? samma för mig,sen jag fått keycarden har jag inte sett henne.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 (redigerad) vänta i ett par dagar. samma sak hände för mig med katie zhan. men jag väntade bara i några dar, sen kom hon fram till slut. annars så kan du hitta alla 50 ostron så att du får 100% med alla tjejerna (vad jag har hört)... Redigerad 25 november, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 25 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 vänta i ett par dagar. samma sak hände för mig med katie zhan. men jag väntade bara i några dar, sen kom hon fram till slut. annars så kan du hitta alla 50 ostron så att du får 100% med alla tjejerna (vad jag har hört)... tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskapisten Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Har samlat in alla ostron, alla 50. Det ger mer eller mindre ingenting. Tror min lungkapacitet blev lite bättre, sen läste jag att sex appealen skulle skjuta i höjden. Har dock inte märkt av någon som helst skillnad där. Man får iaf inte 100% med en enda brud. Ostronen innebär mycket möda för ingen lön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 25 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 vänta i ett par dagar. samma sak hände för mig med katie zhan. men jag väntade bara i några dar, sen kom hon fram till slut. annars så kan du hitta alla 50 ostron så att du får 100% med alla tjejerna (vad jag har hört)... Nu har jag väntat i 2 veckor i spelet (sparat hela tiden) men absolut inget händer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts