Riichard Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Jag har precis köpt strippklubben The Pole Postion... Vad ska jag göra här då? Förmodar att de har nåt o göra med strippan i de privata visningsrummet men jag förstår inte riktigt vad. Nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurkmarmelad Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 du ska typ sitta o glo på henne tills du betalat 400 eller 600. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 2 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Shit va segt! Man märker när man är klar o har betalt det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Jag satt bara där sen orkade jag inte mer så gick jag ut. sen då stog det att jag klarat det..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts