Mahalo Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 vet nån vart man ska göra freight train uppdragen eller hur man ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Testat hoppa in i ett tåg och tryckt R3? Jag har en fråga ang. detta sidouppdraget också; Vad får man när man har klarat alla nivåer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Testat hoppa in i ett tåg och tryckt R3? Jag har en fråga ang. detta sidouppdraget också; Vad får man när man har klarat alla nivåer? Var åker det tåg mycket? Och var hoppar man in? I förarhytten? Hur gör man det i farten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 (redigerad) Var åker det tåg mycket? Och var hoppar man in? I förarhytten? Hur gör man det i farten? det åker ofta på räls.. man hoppar in i matvagnen såklart! (nej, i förarhytten) Det är lättare att hoppa in när tåget står still också.. och tåget brukar ju stå still på tex: -fyll i själv vad du tror- Redigerad 25 november, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 det åker ofta på räls.. man hoppar in i matvagnen såklart! (nej, i förarhytten) Det är lättare att hoppa in när tåget står still också.. och tåget brukar ju stå still på tex: -Cranberry station i SF- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 ett tips på dom uppdragen.. åk i speed 47... på 48 börjar de skaka så spårar man ur sen... o kör man sakta så tar ju tiden slut innan man kommit fram... så försök hålla er på typ 47... men bromsa TIDIGT, inte typ 1 meter före den röda... eftersom de tar ett tag innan man stannat helt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Ursäkta mig om jag ställer en väldigt dum fråga, 12 åringarna som vill leka besserwisser får gärna komma fram och mena att jag är dum nu, men vad går denna mission ut på? Jag har förstått att det är ett sidouppdrag, men fungerar det med alla tåg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 det åker ofta på räls.. man hoppar in i matvagnen såklart! (nej, i förarhytten) Det är lättare att hoppa in när tåget står still också.. och tåget brukar ju stå still på tex: -fyll i själv vad du tror- haha det där var en dagens lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 haha det där var en dagens lol! Allt för dig Add3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 var gör man triatlon?! bra beskrivning taaack.. gärna en av Rockaway :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 vad går denna mission ut på? fungerar det med alla tåg? ja du ska köra tåg till nästa station (med nå last eller nåt... tror jag ) innan tiden tar slut.... ja har testat me 2 olika tåg o funka på båda... finns de mer än 2 olika? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 var gör man triatlon?! bra beskrivning taaack.. gärna en av Rockaway :"> haha, okej, om jag har fattat det rätt är det så att det finns ungefär vid piren med fyren på Santa Maria Beach men bara på lördagar och söndagar (tider vet jag inte) men om du är där på lördagar + söndagar så äre svårt att missa det, det är en röd ring precis som vid uppdrag.. om du ville ha en dryg beskrivnign så kan jag inte tillfredställa dig, för jag är på rätt hyffsat humör idag, vilket ja inte var när ja svara på Cortez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 rockaway är en jävla hurtig kille.. fan vilken verbal förmåga, och vilket sinne för humor han har... eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 vet nån vart man ska göra freight train uppdragen eller hur man ska göra Det går som när man åker på räls! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 rockaway är en jävla hurtig kille.. fan vilken verbal förmåga, och vilket sinne för humor han har... eller inte jo jag har hört att jac16 också ska vara sån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Vad "får" man när man klarat alla nivåer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 50 000 + att du år åka tåg gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 jo jag har hört att jac16 också ska vara sån jag med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 (redigerad) det åker ofta på räls.. man hoppar in i matvagnen såklart! (nej, i förarhytten) Det är lättare att hoppa in när tåget står still också.. och tåget brukar ju stå still på tex: -Cranberry station i SF- Nähä!??... Redigerad 27 november, 2004 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Ursäkta mig om jag ställer en väldigt dum fråga, 12 åringarna som vill leka besserwisser får gärna komma fram och mena att jag är dum nu, men vad går denna mission ut på? Jag har förstått att det är ett sidouppdrag, men fungerar det med alla tåg? Det finns tyvärr många sådana på det här forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts