Jump to content

Freight Train mission

Mahalo
 Share

Recommended Posts

Var åker det tåg mycket? Och var hoppar man in? I förarhytten? Hur gör man det i farten?

det åker ofta på räls..

man hoppar in i matvagnen såklart! -_- (nej, i förarhytten)

Det är lättare att hoppa in när tåget står still också.. och tåget brukar ju stå still på tex: -fyll i själv vad du tror-

Redigerad av Rockaway
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ett tips på dom uppdragen.. åk i speed 47... på 48 börjar de skaka så spårar man ur sen... o kör man sakta så tar ju tiden slut innan man kommit fram... så försök hålla er på typ 47... men bromsa TIDIGT, inte typ 1 meter före den röda... eftersom de tar ett tag innan man stannat helt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

var gör man triatlon?! bra beskrivning taaack..

gärna en av Rockaway :">

haha, okej, om jag har fattat det rätt är det så att det finns ungefär vid piren med fyren på Santa Maria Beach men bara på lördagar och söndagar (tider vet jag inte) men om du är där på lördagar + söndagar så äre svårt att missa det, det är en röd ring precis som vid uppdrag..

om du ville ha en dryg beskrivnign så kan jag inte tillfredställa dig, för jag är på rätt hyffsat humör idag, vilket ja inte var när ja svara på Cortez. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor