Insats Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Uppdraget när man ska skjuta ner Torenos helikopter längs motrovägen med rocket launcher är så patetiskt, jävla fucking omöjligt!!!!!!!! skiten sticker ju så fort jag närmar mig!!!!! åt helvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Jag är inte säker, men jag har för mig att den stannar vid "T-korsningen"... Annars är det väl bara att ta en motorcykel och köra före den upp på motorvägen, sen skjuta den när den kommer... Så gjorde jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 haha, du har rätt, den är patetisk, patetiskt lätt!!! klarat på första försöket hursomhelst,stannar inte helekoptern vid slutet av vägen? det är vad jag minns.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 den stannar minnst 3 ggr tror jag. så vänta bara vid slutet av motorvägen och mata den jäveln med raketer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Jag är inte säker, men jag har för mig att den stannar vid "T-korsningen"... Annars är det väl bara att ta en motorcykel och köra före den upp på motorvägen, sen skjuta den när den kommer... Så gjorde jag... de e ju såna uppdrag som får en att älska GTA jöö för övrigt så klarade ja de oxå på första.......bara å kåra nåra hundra meter framför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 (redigerad) Om man är desperat så kan man fuska fram en heat-seeking rocket launcher det bör funka Klarade i övrigt också uppdraget på första försöket (utan fusk) Redigerad 25 november, 2004 av grand theft auto 1,2,3,vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 det går annars att peppra ner skiten med ak47 om man tycker det är jobbigt att sikta på rörande föremål med rocket launchern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Om man är desperat så kan man fuska fram en heat-seeking rocket launcher det bör funka Klarade i övrigt också uppdraget på första försöket (utan fusk) Varför fuska? Man kan ju hitta den på SF:s flygplats, och kom inte och säg att det inte går att ta sig in där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Insats Skrivet 25 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 eller så åker man före till gården den landar på och spränger skiten ur den med ilska över att det var så lätt egentligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 jag klara också det på första försöket.....utan fusk!!!! var på flygplatsen i SF finns den rocket launcher(värme-sökande)????? tacksam för svar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 jag klara också det på första försöket.....utan fusk!!!! var på flygplatsen i SF finns den rocket launcher(värme-sökande)????? tacksam för svar!! http://hem.bredband.net/708145/weapons.html ffs! den finns med i "sök" tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Varför fuska? Man kan ju hitta den på SF:s flygplats, och kom inte och säg att det inte går att ta sig in där. man måste väll byta ut rocket launchern sen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Åk bara före helikopten med en motorcykel och sikta så går det väl bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Jag vet att det här inte har något med den här tråden att göra men jag undrar om man måste klara Zeros uppdrag för att kunna gå vidare och köpa Wangs Auto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Nej.Man måste bara klara bilskolan(tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts