Robert86 Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 i los santos har ja tagit alla områden(tror jag) både gula o lila. uppe vid båtskolan har jag tagit ett område... ja har bara 98% vilket saknas??? man ser en liten rosa remsa som liknar ett turfområde i Temple, Los Santos. Där blir det hela tiden att dom rosa försöker ta tillbaka mitt gröna område. är det den remsan som saknas, hur tar ja över den??? hittar inga ballas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Båtskola...i los santos? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Båtskola...i los santos? i las venturas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 i las venturas I Bayside Marina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 i los santos har ja tagit alla områden(tror jag) både gula o lila. uppe vid båtskolan har jag tagit ett område... ja har bara 98% vilket saknas??? man ser en liten rosa remsa som liknar ett turfområde i Temple, Los Santos. Där blir det hela tiden att dom rosa försöker ta tillbaka mitt gröna område. är det den remsan som saknas, hur tar ja över den??? hittar inga ballas Jepp, det är den lilla remsan. Kan vara lite svårt, men du kan ju försöka dra ut gängmedlemmar ur bilar och döda dem. Det går bra det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Jag sprang fram och tillbaks och rätt så vad det var så var det några snubbar där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yostakka Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 mitt spel är lite bugg, det är absolut inga lila eller gula remsor kvar men ändå har jag bara 98.15%!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 mitt spel är lite bugg, det är absolut inga lila eller gula remsor kvar men ändå har jag bara 98.15%!? Tagit över området med Vagos längst upp till vänster på kartan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 off-topic: Robert86 klarade du verkligen VC på 18 timmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 (redigerad) det finns även en lila (ca 1 mm smalt område för ballas) under madd doggs crib. skit litet... edit: enligt kartan dvs... Redigerad 26 november, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 (redigerad) Ett tips till dig Robert: SPARA! så fort någon attackerar ditt område så slipper du göra något och får behålla området. Redigerad 26 november, 2004 av Terrorysta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 jag vet ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts