Blizz Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 nån som e med kl 19-20 typ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Har ej gta2... SKulle vilja va me! Om jag skulle ha gta2 skulle jag ha tröttnat på de för länge sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 vill nån spelaklockan 17.00 anger ip-sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 Om nån vill spela GTA2 mp idag så kontakta mig via PM... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 14 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 vill nån spela nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Alla frågar om nån vill spela förutom jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 Alla frågar om nån vill spela förutom jag... Spamma inte då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Star Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 Om nån vill spela GTA2 mp idag så kontakta mig via PM... Hur gör jag om jag vill vara med i mp. Har aldrig spelat förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 Hur gör jag om jag vill vara med i mp. Har aldrig spelat förr. Du får ett IP-nummer av den som hostar, detta IP-nummer skriver du i fältet Protocol Connection under fliken Network i GTA2-manager. Markera TCP/IP som anslutning och klicka på Start Network Game. Sedan är det bara att joina spelet i listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 19 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 fskav i köra typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 visste inte att det gick att spela Multiplayer i Gta2, hur kör man egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 20 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 vem vill köra idag då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 jag skulle kunna köra idag klockan 20:00 typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 Ok, ikväll klockan 20.00 spelar vi, jag kan hosta spelet. Alla som vill vara med skickar ett PM till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 ok, jag e med, vilken ip har du? går det att köra även om man har firewall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Nån som vill spela ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Jag är gärna med. Ja kan fram till Kl. 20.00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ultras Skrivet 25 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2002 Kan vi inte bestämma någon gång under jullovet när vi kör multiplayer på gta2? Skriv i den här tråden.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 25 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2002 vill nån spela nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 Nån som vill lira nu? Kontakta mig på MSN: Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts