Parzival Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Hur förlorar man egentligen muskler? Har etsta att cykla etc och jag har noll i fett. Enda gångenm jag förlorar muskler är när jag inte äter. Har inte käkat på dagar men ack så långsamt det går. Finns det inget annat sätt, än att banta, att gå ned i muskler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 lått spelet stå på några timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mag Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Ta en lång simmtur, då förlorar du muskler (av nån anledning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Men du behöver inte vara rätt för att förlora muskler genom att använda forumets sökfunktion. Testa den nästa gång och du kanske rentav blir ett muskelberg....who knows?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mag Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Men du behöver inte vara rätt för att förlora muskler genom att använda forumets sökfunktion. Testa den nästa gång och du kanske rentav blir ett muskelberg....who knows?! Bra sagt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts