Sikorka Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 När man åker in inanför stängseln så skjuter militärerna ner en direkt ju! Kan nån komma med ett tips så man kan klara uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 När man åker in inanför stängseln så skjuter militärerna ner en direkt ju! Kan nån komma med ett tips så man kan klara uppdraget? hade också lite problem med det här uppdraget. Börja med att skaffa Body Armor och klokt med vapen. När du sen komemr in så ta det lungt och smyg runt och använd R3 för att titta runt hörnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 har själv inte gjort på detta sätt men det lär funka: ta en jetpack, landa på taket, ta fram m4:an och peppra ner dem jävlarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 LOL var det så svårt jag klarade det första gången när man kommer in dit kör fram hela vägen till buskarna gå bak där och så skjuter man ner dom som kommer bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 En annan körde med ilfart med bil så långt in jag kunde, sedan hoppade jag ut (använde bilen som skydd) och pepprade ner dem med M4... (Body armor är bra at ha) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 ja gjord eungefär som petsson gjorde (om ja fattade rätt) jag åkte in med en bil när patrioten åkte ur, sen åkta jag till hangaren ja skulle in i,och sket i dom utanför hangaren, sen i hangaren tog ja till vänster på direkten (det är en bättre väg) sen så äre bara skjuta ner alla och fortsätta sen ja äre ju klart typ =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 jo men en sak är ju kvar skjuta neer 2 hunter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yostakka Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 jag tog en dodo och kraschlandade brevid helikoptern, skjöt ner de närmaste gubbarna, tog helikoptern och stack. så enkelt var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts