VickeX Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Någon som vet hur man ändrar textsnitt i paint? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Skapa en textruta. Sen trycker du på view>text toolbar eller något sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Jag fick hjälp av Oskarofrya men tack ändå Lås topicen? ingenting att använda nu när jag fått hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Jag fick hjälp av Oskarofrya men tack ändå Lås topicen? ingenting att använda nu när jag fått hjälp onödigt att låsa den, tänk om någon annan behöver hjälp med MsPaint? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikee Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 daaaa piant suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 daaaa piant suger Daaa!! Känner jag lukten av fjortis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 daaaa piant suger daaa, säkert bara du som inte kan använda något bildredigeringsprogram alls, det bästa du har gjrt är antagligen att i Photoshop mixtrat ihop 2-4 filter och sedan lagt ut bilden på nätet "My w4llp4p3r PwnZ j00". I Paint kan man göra hur bra bilder som hlest, men skillnaden mellan PS och MsPaint är att allt är lättare och tar kortare tid i Photoshop (förutom att pixla) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Vem som hellst kan göra en snygg bild i PS, i Paint måste man ha skills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 I Ps är det lätt att lägga på för många effekter Men den största skillnaden är att det finns fler lager i Ps, man kan gå fler steg än tre tillbaka i Ps, man kan spara i fler format och man kan göra animationer. Då spelar det inte roll hur duktig man e med Paint Ps ligger mig ändå varmt om hjärtat, och är man bra på det, blir bilderna heliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts