skaeG Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Asså det är ett uppdrag när man ska följa efter en tjej i rosa bil... när jag är vid hennes hus står det nåt om att "gimp has reached" lr nått kan nån förklara för jag fattar inte vad jag ska göra:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 du ska döda gubben me dildo i handen innan han hinner till dörren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Du ska följa efter bruden till hennes hus... Sen efter ett tag kommer det "The gimp has soon reached the house" eller nåt liknande. Då ser du typ en gammal gubbe som går med en käpp eller nåt, och har en dildo i ena handen och otroligt fula(och ovanliga) kläder. Han går även konstigt... Döda honom, sen ska du gå in i brudens hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 25 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Tack grabbar! skit snällt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 gubbsatan kommer från vänster så du vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NasNas Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 från höger när ja klarade d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 jag stog inte där man skulle skjuta han ifrån jag Sprang bakom huset och sköt ner han med silenced pistol mer skönt med den stilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts