Chillen Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 alla som har problem med PS 2 saknar något viktigt... TALANG! fan ni vet inte hur man behandlar ett ps 2, man måste kunna finlira!.. jag har aldrig haft problem med mitt och jag har haft det ett bra jävla tag.. Vad händer om man haft sitt PS2 sedan realese året då ? Inte så himla enkelt att hålla det rent och utan repor på skivor m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 BRAAA , räkna upp alla buggar så tänker vi på det tills nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vtec Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Det som drabbat mig är: #garage dörrar som ej öppnar #bilar försvinner i dom stora garagen #inne i transfender i LS så ändras radion + att man kan köra bilen i när sammtidigt som jag väljer färg mm #det går ej att träna på gymmet #lacken på vissa bilar förvinner #motorljudet har börjat låta konstigt på vissa bilar ?! #inne på the pig pen så låser sig spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 jag tror det bror på vilken maskin man spelar på.. jag har ett sprillans nytt ps two och det funkar fint.. dock så äter vissa garage bilar och så tar det ett bra tag innan garagedörrarna öppnar sig (till fots). Och jag hatar att man blir polisanmäld till fullo när man flyger på vissa ställen, och på kartan står det bara ett "NO FLY area". annars funkar det bra.. inga konstiga ljud, bluehells eller nåt och ibland finns det inga flygplan på flygplatsen.. eller det kanske är för att jag letar för dålig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts