Jump to content

Man börjar tröttna nu.

Share

Recommended Posts

Buggarna duggar lite alltför tätt nu. Nu senast försvann mina bilar från Wang Autos, alla de man snodde med Cesar. Gymmen slutar fungera, utan synbar anledning. Moddade bilar förlorar custom-lacken i garagen. Man kan göra listan lång. Det hela börjar inverka lite väl mycket på spelglädjen nu. Jävligt trist asså, när man betalat en dryg röding för spelet. Känner sig lite lurad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

no offense men det där var en grotesk bild.

men käften jac det har inget me topicen att göra och alla hatar dig så ingen bryr sig om vad du säger (ooo im evil :rolleyes: ) och den bilden är fan rätt gullig ^_^

aja iaf så tycker jag de buggar (iaf de jag träffat på) endast har förhöjt spelglädjen... har aldrig varit me om de där "evil-bugg-grejjerna" bara kul saker i.e. wheelande linerunner ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men käften jac det har inget me topicen att göra och alla hatar dig så ingen bryr sig om vad du säger (ooo im evil -_- ) och den bilden är fan rätt gullig ^_^

aja iaf så tycker jag de buggar (iaf de jag träffat på) endast har förhöjt spelglädjen... har aldrig varit me om de där "evil-bugg-grejjerna" bara kul saker i.e. wheelande linerunner ;)

*REPORTED* :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nog finns det ett gäng buggar i spelet.. undrar om det har nåt att göra med vilken batch man fått sitt spel ur, eller sin maskin? Jag har alltid haft problem med bilar som spårlöst försvunnit, speciellt i garaget i anslutning till bensinmacken man får av catalina. där ställer jag aldrig nåt viktigt fordon..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Buggarna e helt värdelösa! tröttnat mycket pga dom... bilarna försvinenr lite då och då i garagen... ända stället det inte hänt i är garaget jag har första staden vid stranden. när man gör polis missions så kan ibland min gubbe fastna sytående på motorcykeln och man kan inte göra ett dugg... fan får vänta tills man blivit dödad elelr stänga av skiten.. håller verkligen med att dom kunde ha beta testat detta spel betydligt längre än vad dom gjort!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

BUGGARNA RETURNS lol

Jag har hittat dessa buggar:

Lacken försvinner från custom bilarna

Garagedörren vägrar öppna sig

Teleportering/phasing genom halva staden (SF)

Fallit genom "Blue Hell"

Fastnat med en Sanchez i asfalten

CJ fastnade i en vägg och stod och hoppade i en minut innan han kom loss

Allt blev blått pga skärmuppdateringen

Tog en traktor och sedan en lastbil på dragkroken, gasade och svängde (den här är kul)

Garagen äter bilar/cyklar

LITE LESS

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men nu får ni väl ändå ge er, börjar ni tröttna på spelet för att det är lite buggar. Suger ni så jävla hårt på ps2 så att ni inte kan klara spelet p.ga av buggarna. Dom här buggarna som gör att man inte kan klara spelet har aldrig jag märkt av. Dessutom så är det inte mer buggar än till något annat spel.

Dom enda buggar jag har märkt av är att garaget kan var lite svårt att få upp och att bilar försvinner, men vem bryr sig. Det är ju bara att springa ut på gatan och tjacka en ny. Vad är problemet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Buggarna duggar lite alltför tätt nu. Nu senast försvann mina bilar från Wang Autos, alla de man snodde med Cesar. Gymmen slutar fungera, utan synbar anledning. Moddade bilar förlorar custom-lacken i garagen. Man kan göra listan lång. Det hela börjar inverka lite väl mycket på spelglädjen nu. Jävligt trist asså, när man betalat en dryg röding för spelet. Känner sig lite lurad.

Håller med dig samtidigt som jag inte gör det.

Visst är det jobbigt med buggar och allt men spelkänslan börjar dunsta nu när gängen försvunnit, men det är fortfarande ett toppen spel... Men det är lite onödiga uppdrag och vad går det ut på egentligen ? Jag ger det en 6/10 iaf...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor