Södermalm Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 någon som vet när man får sin tredje flickvän .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
009 Me rätt o spela Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Har ett annat problem med samma flickvän, jag har fått henne som flickvän men när jag ska träffa henne vill hon inte gå till nåt ställe, nät tips på vilken restaurang hon gillar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 de e bra att ni skriver vilka man kan ju få tjejer UTANFÖR uppdrag, så en del kanske har 5 o kommit lika långt som er... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Har ett annat problem med samma flickvän, jag har fått henne som flickvän men när jag ska träffa henne vill hon inte gå till nåt ställe, nät tips på vilken restaurang hon gillar? prova någon bar, det funkar alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 (redigerad) om du pratar om katie så kan du gå till diner (middag?) bakom hennes hus. denise gillar clucking bells (snabbmat), millie gillar steak house (resturangen syd-väst om hennes hus), och michelle gillar barer. resten har jag inte dejtat... Redigerad 25 november, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts