Kane Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Jag har nog 99% närvaro. Kommer sent ibland, inte så ofta, och har vart sjuk en dag. Har nog ganska bra betyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Har varit frånvarande 2 dagar, samt 2 idrottslektioner pga sjukdom. Förresten var jag frånvarande 5 dagar då jag "krossade" foten... kommer inte ihåg mer, men har säkert varit frånvarande vid flera tillfällen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Jag har vart borta 3 dagar denna terminen. Skitbra jämfört med förra terminen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 (redigerad) 3 veckor ungefär EDIT: stav fel Redigerad 25 november, 2004 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Min frånvaro från praoen var över 60%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Hur räknar man ut sin frånvaro i procent? Det är 24 timmar i veckan och jag har varit borta 22 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 22/24=0.91666666666666666666666666666667=91.6% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Hmmm, jag går till ALLA lektioner. Enda gången jag har fått skolk är när jag inte visste vilket klassrum vi skulle vara i. Försent kommer jag väldigt ofta... Men i övrigt är jag nästan fläckfri. Ser ingen bra andledning till att skolka, ha kul i 1- 2 h när man kan ha kul resten av livet med en bra utbildning?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Ush, vad alla är präktiga här då... Jag har en helvetisk frånvaro, och detta för att jag alltid missar så många morgon-lektioner. Det är emot en 16-årings natur att leva innan kl. 11 på morgonen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kurd-Haren Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Ush, vad alla är präktiga här då... Jag har en helvetisk frånvaro, och detta för att jag alltid missar så många morgon-lektioner. Det är emot en 16-årings natur att leva innan kl. 11 på morgonen... w0rd så d skriker om d....i nian hade jag nog en 50% frånvaro på hela vårterminen...inte bara för att jag låg och sov halva dagarna, utan också för att jag var så helvetiskt trött på skolan...gick dock ut med rätt bra betyg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Sjuk nu. Ska till skolan imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Om du menar 'skolkat' den här terminen så har jag inte gjort det en enda gång denna termin... dock varit sjuk 2, 3 dar har jag ju varit sådär men... inget man kan göra åt ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Det är emot en 16-årings natur att leva innan kl. 11 på morgonen... Inte direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 (redigerad) Nu med tanke på att vi ska ha dans varje torsdag så lär ju frånvaron öka litte ...Annars så har jag varit på i stort sett alla lektioner. Redigerad 29 november, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Olle E.Å Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Helvete han som sa att det var 24h på en vecka borde nog ta och ge faan i att skolka... haha Du ebeeto, hur gick det med äggkastningen?Sket du i den och spelade eller var du en trevlig prick och gjorde det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 29 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Men, den här topicen skulle egentligen inte handla om skolk men det gör inget. För min klass så är det 25 och en kvart timmars lektion per vecka, på hela höstterminen har jag fått 22 timmars frånvaro, allstå mindre än en vecka. Jag har aldrig skolkat den här terminen, inte med flit iallafall eftersom det var ett misstag. förseningar på morgonen är mitt stora problem, jag har sammanlagt ca en halvtimmes försenings-frånvaro. Vi ska också ha dans till jul , inget kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 närvaro handlade ju om, och fall det är ingen närvaro blir det... skolk. men jag är typ alltid där, fall jag inte är försenad! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 30 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 närvaro handlade ju om, och fall det är ingen närvaro blir det... skolk. men jag är typ alltid där, fall jag inte är försenad! Vad menar du, det är ju inte skolk om man sjukskriver sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Har varit frånvarande 3 timmar eller något (tandläkaren) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 3 h frånvaro... Tandläkare, tandläkare, läkare... (ärligt) Blir så när man har tandställning och när man måste operera... Men inget skolk! Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts