Jump to content

Frånvaro

danil89
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hmmm, jag går till ALLA lektioner. Enda gången jag har fått skolk är när jag inte visste vilket klassrum vi skulle vara i. Försent kommer jag väldigt ofta... Men i övrigt är jag nästan fläckfri. Ser ingen bra andledning till att skolka, ha kul i 1- 2 h när man kan ha kul resten av livet med en bra utbildning?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ush, vad alla är präktiga här då... Jag har en helvetisk frånvaro, och detta för att jag alltid missar så många morgon-lektioner. Det är emot en 16-årings natur att leva innan kl. 11 på morgonen...

w0rd så d skriker om d....i nian hade jag nog en 50% frånvaro på hela vårterminen...inte bara för att jag låg och sov halva dagarna, utan också för att jag var så helvetiskt trött på skolan...gick dock ut med rätt bra betyg...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men, den här topicen skulle egentligen inte handla om skolk men det gör inget.

För min klass så är det 25 och en kvart timmars lektion per vecka, på hela höstterminen har jag fått 22 timmars frånvaro, allstå mindre än en vecka.

Jag har aldrig skolkat den här terminen, inte med flit iallafall eftersom det var ett misstag. förseningar på morgonen är mitt stora problem, jag har sammanlagt ca en halvtimmes försenings-frånvaro.

Vi ska också ha dans till jul :( , inget kul.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor