danil89 Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Ok, dags att bekänna. Hur mycket frånvaro har du fått den här terminen från skolan? Själv har jag nästan 5 dagar eller 22 timmars frånvaro, det tycker jag är max frånvaro för en termin. Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Den här terminen? Jag är stolt att erkänna att jag har 100% närvaro den här terminen. Tidigare ska vi inte prata om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Ingen frånvaro om den inte är befogad. Om man nu går till skolan så kan man lika gärna gå på lektionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 har varit på alla lektioner Villl iinte skolka man missar så mycket då och så får man bara ta igen de man missat.... =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Har 100% Eller...1 lektion borta på pappret, men var jag och sprang i skogen (gympauppgift), eftersom jag var sjuk den dagen då vi skulle ha gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 25 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 (redigerad) Alltså jag menar Sjukfrånvaro! inte skolk. Skolk har jag 1 timme då alla sa att gympan var inställd, men det var den inte så alla killar utom en gick hem. Redigerad 25 november, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Jag har inte varit sjukfrånvarande från skolan på 3-4 år. Brukar bli sjuk under loven istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 25 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 (redigerad) Jag har inte varit sjukfrånvarande från skolan på 3-4 år. Brukar bli sjuk under loven istället. Då blir inte din utbilldning lidande, men loven blir det. Redigerad 25 november, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 (redigerad) Den här terminen? Jag är stolt att erkänna att jag har 100% närvaro den här terminen. Tidigare ska vi inte prata om. W0rd på det! Tidigare struntade jag i allt, men nu är det lite viktigtare än vad det var tidigare.. Redigerad 25 november, 2004 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Frånvaro: 0% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Frånvaro: 75% kanske? ska gå om endå så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Frånvaro: 33.3 procent... Jag får höga betyg ändå. Det är tyskan som går åt helvete, men vi har en hjärnstörd norska som lärare där ändå... Hon är ond... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 orka skolka... man förlorar bara själv på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Öhm... närvaron skulle väl ligga på en 80% skulle jag tro. Är i skolan betydligt mer än förut, och det är ju bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 själv har man varit på ALLA lektioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 jag har nog ca 25% Frånvaro kanske men jag klarara ämnena bra andä har vg i vissa och mvg i 1 ämne och ig i 2 tyska och gympa.. hade jag gått alltid så hade jag fan iaf haft alla g Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 jag har varit sjuk rätt mycke ? räknas de ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Enligt skolans statistik så har jag: Varit sjuk från 53 lektioner Skolkat (kommer inte ens ihåg det men nåja ) från 8 lektioner Och kommit sent till 2 lektioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dr. Albino Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Vet inte riktigt.. Är inte på så många lektioner.. Ligger efter i typ alla ämnen.. Men kommer nog få gå om ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Hade 8-10 timmars ogiltig frånvaro förra året... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts