CJ* Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 behöver hjälp till area 69 uppdraget där man ska ner i "underjorden" det är nån slags port som jag inte kommer in till! kom in till kontroll rummet sen skulle man in i nån port men jag kommer inte in i den.... hjälp tack.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 ta keycardet från proffesorn??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Först ska du ta dig till ett kontrollrum uppe på marken.(nåja, i ett litet torn.) Sen gör du nåt där....(dont remember), sen när jag sprang ner blev jag upptäckt och då skulle jag till ett galler istället för dörrarna. Skjut sönder galet med vanlig pistol, tar bara 1-2 skott. Hoppa sen ner i ventiltrumman, och ta det lugnt. Gubbarna följer inte efter dig. Längre fram finns en ventil, skjut sönder den, och gå ut. Nu förklarar en video hur du ska göra. Försök att inte bli irriterad på pipljudet dock, jag blev galen på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CJ* Skrivet 25 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Först ska du ta dig till ett kontrollrum uppe på marken.(nåja, i ett litet torn.) Sen gör du nåt där....(dont remember), sen när jag sprang ner blev jag upptäckt och då skulle jag till ett galler istället för dörrarna. Skjut sönder galet med vanlig pistol, tar bara 1-2 skott. Hoppa sen ner i ventiltrumman, och ta det lugnt. Gubbarna följer inte efter dig. Längre fram finns en ventil, skjut sönder den, och gå ut. Nu förklarar en video hur du ska göra. Försök att inte bli irriterad på pipljudet dock, jag blev galen på det. jag har spelet på just nu, står vid en stor port ? är jag fel då ?..var finns gallret ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 visas på kartan som en gul blip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CJ* Skrivet 25 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 visas på kartan som en gul blip men den är ju trekantig o därför är jag ju i fel höjd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CJ* Skrivet 25 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 eller ? vore shysst me ett snabbt svar har ju spelet o uppdraget igång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CJ* Skrivet 25 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 nån snälla ? hittar bara en ingång det är en stor röd port ! är det fel ? om inte hur ska man öppna den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 gå till trekanten då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CJ* Skrivet 25 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 det händer inget där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D1C3 Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Om du nu blir upptäckt innan du hinner komma igenom "Blast Doors" som porten kallas så finns det ett litet ventalations-schakt som du kan ta dig igenom. Asså som folk säger, den är ju utmärkt på kartan, hur svårt är det egentligen? Peppra bara sönder gallret till schakten å hoppa ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts