Jump to content

Snabb hjälp !

CJ*
 Share

Recommended Posts

Först ska du ta dig till ett kontrollrum uppe på marken.(nåja, i ett litet torn.)

Sen gör du nåt där....(dont remember), sen när jag sprang ner blev jag upptäckt och då skulle jag till ett galler istället för dörrarna. Skjut sönder galet med vanlig pistol, tar bara 1-2 skott. Hoppa sen ner i ventiltrumman, och ta det lugnt. Gubbarna följer inte efter dig. Längre fram finns en ventil, skjut sönder den, och gå ut. Nu förklarar en video hur du ska göra.

Försök att inte bli irriterad på pipljudet dock, jag blev galen på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Först ska du ta dig till ett kontrollrum uppe på marken.(nåja, i ett litet torn.)

Sen gör du nåt där....(dont remember), sen när jag sprang ner blev jag upptäckt och då skulle jag till ett galler istället för dörrarna. Skjut sönder galet med vanlig pistol, tar bara 1-2 skott. Hoppa sen ner i ventiltrumman, och ta det lugnt. Gubbarna följer inte efter dig. Längre fram finns en ventil, skjut sönder den, och gå ut. Nu förklarar en video hur du ska göra.

Försök att inte bli irriterad på pipljudet dock, jag blev galen på det.

jag har spelet på just nu, står vid en stor port ? är jag fel då ?..var finns gallret ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du nu blir upptäckt innan du hinner komma igenom "Blast Doors" som porten kallas så finns det ett litet ventalations-schakt som du kan ta dig igenom. Asså som folk säger, den är ju utmärkt på kartan, hur svårt är det egentligen? Peppra bara sönder gallret till schakten å hoppa ner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor