skaeG Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Skriv om ingen passar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Jag tröttnade faktiskt under ett tag, men igår satte jag mig igen och letade tags. Ligger just nu på 80 stycken och ska hitta de återstående senare idag om jag orkar...Fyfan vad trött jag är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 (redigerad) Jag tröttnade faktiskt under ett tag, men igår satte jag mig igen och letade tags. Ligger just nu på 80 stycken och ska hitta de återstående senare idag om jag orkar...Fyfan vad trött jag är. det suger tills jag har hittat bilen strafford.. vet nån vart den finns`? Redigerad 25 november, 2004 av Richard_I Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D1C3 Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Har tröttnat, detta pågrund av att flickvännerna aldrig dyker upp för mig. Hur länge jag än väntar, så dyker dom aldrig upp när dom ska. Hade problem med Millie Perkins eller vad hon nu heter, hon var aldrig hemma. Men hon började ringa till mig istället, när ja befann mig nära hennes hus. Har försökt med samma sak med andra tjejer men inget händer. Har lirat några pastime uppdrag och det har nu gått ca 1 vecka sen jag datat någon. Blir snart frustrerad, hel skumt alltså!! Någon som vet något om detta och har en lösning på det? Det finns säkert någon lösning postad någonstans i detta forum men kan inte hitta nått riktigt svar. Så är tacksam för hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NastyCrew Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 jag spelar aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Jag blir JÄVLIGT less på att min SA-skiva "skrapar" så fort SA börjar ladda... Jag skulle precis sätta mig ner och göra sista story-uppdraget då detta hände... sen dess har jag inte kunnat spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 jag börsatte tröttna lite på SA efter att ja klarat spelet, sen spelade jag lite NFSU2 nån vecka, sen testade ja SA igen, och woa, det är kul att försöka fixa 100%, men ja kommer påmigsjälv allt för ofta att ja gör andra saker än det ja tänkt så jag har inte börsatt tröttna på SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 jag klarade storylinen, sen hände det som alltid händer i större eller mindre skala: jag råkade spara över min fil med en annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 ja klara storyn på 72h,sen blev alla tjejer cp ja körde om nu e ja i sf(lirar inte lika mkt nu.....när ja väl kört om så kom ja på en teori om flickvännerna......rätta mig om ja har fel....om det senaste uppdraget man körde inte kommer från en kontakt från samma stad som tjejen så e hon inte hemma konstigt man de verkar så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts