Jump to content

GTA SA!

skaeG
 Share

har du börsatt tröttna på SA?  

52 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag tröttnade faktiskt under ett tag, men igår satte jag mig igen och letade tags. Ligger just nu på 80 stycken och ska hitta de återstående senare idag om jag orkar...Fyfan vad trött jag är.

det suger tills jag har hittat bilen strafford.. :P

vet nån vart den finns`? ;)

Redigerad av Richard_I
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har tröttnat, detta pågrund av att flickvännerna aldrig dyker upp för mig. Hur länge jag än väntar, så dyker dom aldrig upp när dom ska. Hade problem med Millie Perkins eller vad hon nu heter, hon var aldrig hemma. Men hon började ringa till mig istället, när ja befann mig nära hennes hus. Har försökt med samma sak med andra tjejer men inget händer. Har lirat några pastime uppdrag och det har nu gått ca 1 vecka sen jag datat någon.

Blir snart frustrerad, hel skumt alltså!! :rolleyes:

Någon som vet något om detta och har en lösning på det? Det finns säkert någon lösning postad någonstans i detta forum men kan inte hitta nått riktigt svar. Så är tacksam för hjälp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja klara storyn på 72h,sen blev alla tjejer cp ^_^ ja körde om nu e ja i sf(lirar inte lika mkt nu.....när ja väl kört om så kom ja på en teori om flickvännerna......rätta mig om ja har fel....om det senaste uppdraget man körde inte kommer från en kontakt från samma stad som tjejen så e hon inte hemma :rolleyes: konstigt man de verkar så ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor