Mag Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Har någon ett tips hur jag ska klara av "stoppien" i bike school, har bra bike skill!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 du behöver bara landa på framhjulet i nån sekund bara. inte köra en stoppie... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mag Skrivet 25 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Det uppdraget i mc skolan där man ska "rulla" på framhjulet längs en kon rad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Det uppdraget i mc skolan där man ska "rulla" på framhjulet längs en kon rad? du trycker på fyrkant till du är uppe på framhjulet! direkt när du kommer upp på fram hjulet så släpper du fyrkant och håller analogspaken frammåt! då rullar du ganska långt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D1C3 Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Jump and Stoppie!! är en pina, frustrerande värre. Klarade det efter ett ex antal... för många... försök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 själv har man ju guld på allt i bikeschool!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 själv har man ju guld på allt i bikeschool!!!!!! Och hur exakt hjälper det "Mag" med sitt problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 själv har man ju guld på allt i bikeschool!!!!!! jaså! jag tror inte att nån bryr sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Och hur exakt hjälper det "Mag" med sitt problem? Mag har redan fått hjälp med sitt problem, då är det ju fritt fram att skryta Men jag har ett annat problem: NRG500 motorcykeln som man får när man har guld på allt i mc-skolan är ju inte lika kraftfull som den man använder på "Jump-and-stoppie"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 NRG500 motorcykeln som man får när man har guld på allt i mc-skolan är ju inte lika kraftfull som den man använder på "Jump-and-stoppie"... jaså!? jag märker ingen skillnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Jo men den man får vill ju inte stegra när man gasar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-83 Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Är femhundran kraftfullare än 900an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-83 Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 En fråga till. 'måste man alltid börja om från början med testen i bilskolan? Jag klarade hälften sen sparade jag och stängde av. när jag sedan skulle fortsätta så fick jag börja om från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Mag har redan fått hjälp med sitt problem, då är det ju fritt fram att skryta Men jag har ett annat problem: NRG500 motorcykeln som man får när man har guld på allt i mc-skolan är ju inte lika kraftfull som den man använder på "Jump-and-stoppie"... Tror att den man har i jump and stoppie får lite extra kraft för att han ska komma upp i rätt hastighet på den korta sträckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 alla fordon i skolorna är kraftigt (amen wtf litegrann iaf ) boostade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts