GTaJäGaReN Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Jag ska göra egen raiokanal i GTA3 som ska heta NileCity 105.6 (välkänt)! Jag ska spela in lite egna presentationer... Jag öppnar Ljudinspelaren å säger nåt mednas jag spelar in. Ska jag sen spara som en .wav, .avi eller .mp3 fil? Vet nån? // Tack på förhand. Jägaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Man kan väll bara spara som .wav ? Men du måste konvertera den till mp3 för att den ska fungera om du tänker placera den i mp3 mappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Öhh.. Hur gör man de då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Jag använder Creative PlayCenter 2, ett program jag fick med ljudkortet. Det finns nog bättre program dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 I Ljudinspelaren kan man bara spela in eller lyssna på wave-ljud men för Misterwhoopee fungerade det att använda Wave-ljud till radiokanalen MP3 Player även fast den är till för MP3-ljud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Oki! Tack! Ska testa... Har spelat in introt från NileCity 105.6! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Jag funderade ett tag på att göra en egen radiostation...Radio Ingman AM...Men det skulle bli alldeles för krångligt...Först sitta och spela in reklamen från gtaIII, Efter det spela in presentationer av låtarna som ska spelas sedan klippa ihopp/mixa det med låtarna... Och min dator saknar brännare så det skulle bli lite knepigt att föra över allt till mammas dator (diskett kan man glömma...Låtarna är ju alldeles för stora...) Så det blev inget med det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Jag kommer heller inte att göra en jättestor.. Nångång kanske.. Och denna ska ju vara på svenska... Kanske jag ska göra ett reklamavbrott å säga: "RisKvakk. Den äckliga gröten." Eller nåt..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gt@_ Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 hur ändrar man namn på radion?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 hur ändrar man namn på radion?? GXT Editor, kolla här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Man måste också veta vilken man ska ändra... De va nåt me FM_E9 tror ja... Nåt va de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Hedagarden har förklarat hur man gör i denna topic.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 Jag sparade filen som .wav men de funkar inte... Hur ändrar man till mp3 fil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts