R2D2 Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Undrar bara hur man tar bort musik från iTunes bibliotek, och hur man bara lägger till några mappar från min musik, inte alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Ta bort är högerklick -> Delete. Och om du bara ska ha vissa mappar får du lägga till dom en och en, skitjobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Ta bort är högerklick -> Delete. Och om du bara ska ha vissa mappar får du lägga till dom en och en, skitjobbigt. Tack. Lägga till en och en är inget problem då Foobars (min cd-rippare) Masstagger efter lite jobb flyttar filerna till Album\Genre\Artist\Album, eller Singlar\Dito eller liknande. Men jag har också lite av pappas skitmusik och några midifiler i en annan mapp i, därför vill jag bara ha mina egna. Går det förresten att ha en sång på en playlist, men inte i bibloteket? T.ex. alla enstaka låtar som inte är från ett album, vill man kanske ha på en spelningslista, men inte i biblioteket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts