P-C Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 HL2 DM har släppts som en publik beta och finns att ladda ner HÄR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 *laddar hem* upp till bevis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 (redigerad) Det fanns ett vanligt kommando som man kunde skriva in i vanliga konsolen i HL2 för att få spela LAN eller liknande, kom med ett MAILGamer post för bara ett par dagar sen. Ska se om jag hittar det. Här har vi! DeathMatch i HL2! Taget från MailGamer nyhetsbrev 19 november. "Veckans "wtg 2": Går till grabbarna grus på HL2Worlds Forum som luskat ut hur du kan spela Deathmatch i Half-Life 2. Skriv bara net_start, sv_lan 0, deathmatch 1, maxplayers (vad du vill), map (kartans namn), restart i konsollen i den ordningen så bör det hela gå finfint. Annars kan ni läsa mer nedan: http://hl2world.com/bbs/viewtopic.php?t=15325 " Redigerad 25 november, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 har inte testat än men ... här kommer instruktioner !! Half-Life 2 Multiplaver v1.1 Alpha ---------------------------------- _____________________________ Changelog _____________________________ [version 1.1a] Changelog: -added maps : testmp,hl2dm-fun,rocked_arena -fixed serveroption settings -fixed settings.scr -changed police model to combine_soldier -updated menu -------------- [version 1.01a] Changelog: -fixed skill.cfg -fixed combine model -fixed performance -removed Multiplayer Option (too many bugs) -------------- [version 1.0] Changelog: -Added Multiplayer -Added map : phys_test , deathmap1 -Added alpha Coop mode -Added Police Player model -Added Friends Button -fixed map bugs -fixed gameui_english.txt -decreased Coop Monster health _____________________________ INSTALLATION _____________________________ GERMAN: 1.Kopieren den HL2MP Ordner in X:\Steam\SteamApps\DEINACCOUNTNAME\half-life 2\ 2.Erstelle nun eine Verknüpfung von der steam.exe und gebe als Eigenschaft "-applaunch 220 -game hl2mp -console" ein . 3.Jetzt Starte die Verknüpfung & Have Fun ________ ENGLISH: 1.Copy the hl2mp directory in X:\Steam\SteamApps\YOURACCOUNTNAME\half-life 2\ 2.Make a shortdoc from the steam.exe and set the parameters "-applaunch 220 -game hl2mp -console" 4.Now start the shortdoc & and Have fun _____________________________ COOPORATION MODE _____________________________ GERMAN: Lese die "coopmode.txt" um den Coop-Modus(alpha) zu spielen ENGLISH: Read the "coopmode.txt" to play Coop-Mode(alpha) _____________________________ CREDITS _____________________________ HL²MP Team : Mod-Leader: darookee Co-Leader : k3nny Configurator: darookee Coder: darookee Mapper: K3nny ,delirium Forum: r1pper Webspace: gonzo Webmaster: r1pper Copyright 2004 by hl2mp.tk All rights reserved. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 (redigerad) DET FUNKAR ! du måste bara ändra HL2 multiplayers kommandot till var den ligger... från början står det att den bara ligger på C:\steam men jag har C:\program\steam... sen måste ni också fixa er e-mail-adress rätt också... BTW 500 inlägg Redigerad 25 november, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 DET FUNKAR ! du måste bara ändra HL2 multiplayers kommandot till var den ligger... från början står det att den bara ligger på C:\steam men jag har C:\program\steam... sen måste ni också fixa er e-mail-adress rätt också... BTW 500 inlägg Arrghh.. Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Arrghh.. Vad ska jag göra? hmm.... är du säker på att alla inställningar är rätt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 jag tycker de liknar halflife1 mycket.... eller har jag tankat fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Arrghh.. Vad ska jag göra? Sök på den där DLL-filen på Evreka.com... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 ser förjävligt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 håller med ludde.. någon som kan svara på min fråga?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 ________ ENGLISH: 1.Copy the hl2mp directory in X:\Steam\SteamApps\YOURACCOUNTNAME\half-life 2\ 2.Make a shortdoc from the steam.exe and set the parameters "-applaunch 220 -game hl2mp -console" 4.Now start the shortdoc & and Have fun _____________________________ Översätta någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Översätta någon? jo altså ... på nåt sätt så kommer det en slags genväg i min HL2-mapp ... högerklick -> egenskaper -> ändra kommandot till stället där du har HL2-mappen .. både på kommando OCH öppnas i ... sen ändras ikonen till steam-ikonen .. dubbelklick o kör... tror jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Översätta någon? Gör en genväg till steam.exe och högerklicka på genvägen till. Sen lägger du bara till -applaunch 220 -game hl2mp -console efter sökvägen till steam.exe. Ex. C:\Program\Steam\steam.exe -applaunch 220 -game hl2mp -console Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 ingen som kan svara på min fråga? I så fall säger jag bara HALFLIFE 2 SUGER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 ingen som kan svara på min fråga? I så fall säger jag bara HALFLIFE 2 SUGER!!! Ånej säg inte så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Ånej säg inte så... men grafiken suger f***** Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 men grafiken suger f***** ! !! ! !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 jag tycker de liknar halflife1 mycket.... eller har jag tankat fel? Det där är ju hl! Ta screens på hl2 istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Det där är ju hl! Ta screens på hl2 istället? men jag ladda ner hl2 multiplayer som topicstartaren länka till och bilden är resultatet vad jag fick ner... dessutom heter filerna Hl2 osv... står att det är hl2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts