danil89 Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 (redigerad) Sam skriker: TRY THIS FOR SIZE! i det första uppdraget när det är biljakt, så det betyder nog inte: pröva den här storkeken. Credits, som står i huvudmenyn översatte jag till Medverkande. Redigerad 12 februari, 2005 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 21 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Snälla, kan någon här översätta "TRY THIS FOR SIZE", själv har jag ingen aning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Snälla, kan någon här översätta "TRY THIS FOR SIZE", själv har jag ingen aning. "Smaka på den här"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Snälla, kan någon här översätta "TRY THIS FOR SIZE", själv har jag ingen aning. "ÄT DET HÄR!" Btw, det skulle vara asnice om du kunde spela in nya röster också, där du skriker själv eller din farsa eller nåt, haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 23 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Ja, haha. Vi får se om jag ska modda ljuden också men tack för hjälpen igen. Ska jag ha med era namn i readme-filen som de som har gjort modden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Behöver du hjälp med mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 24 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Inte än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 "ÄT DET HÄR!" Btw, det skulle vara asnice om du kunde spela in nya röster också, där du skriker själv eller din farsa eller nåt, haha. Med tanke på att det finns typ 6411 filer med bara prat, samt ett par tusen till varav några innehåller tal så kan han nog hålla på ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Tack, men det var inget nytt förutom att Toggle= Skifta . De fraser och ord som jag behöver hjälp med är: We ain't goin' round in circles by chance? Wingmen Själv skulle jag helst översätta We ain't goin' round in circles by chance? till går vi runt i cirklar av en anledning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Om du fortfarande inte har översatt wingmen så... Wingman är en som distraherar den snygga brudens fula kompis, så att man själv kommer åt henne. Kan också betyda en riktig polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 21 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 OK, vad låter bäst? Vingmän eller Polare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 OK, vad låter bäst? Vingmän eller Polare? Polare skulle jag tro, jag har aldrig hört Vingmän förut iaf Nått mer du behöver hjälp med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 9 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Då bestämmer jag mig för att skriva vänner istället för wingmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 22 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 (redigerad) Hej! Låt oss fortsätta med denna mod till Mafia även om det drar ut på tiden. Jag har nämnligen fått börja om från början med den efter att datorn kraschade men nu är jag ca 25 klar och jag vill verkligen bli klar med den nu så jag jobbar på så mycket det går. Just nu behöver jag ingen hjälp. Tack, Redigerad 22 november, 2005 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Är din mod klar?? Vill Järna testa den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Jag får tvångstankar om jag inte för tillägga en sak: Ey = Hörrö/(öh) du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Jag får tvångstankar om jag inte för tillägga en sak: Ey = Hörrö/(öh) du Förstår dig, hade också tvångstankar ett tag. Som att kolla att allt var avstängt i huset innan jag gick hemmifrån alla gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Förstår dig, hade också tvångstankar ett tag. Som att kolla att allt var avstängt i huset innan jag gick hemmifrån alla gånger WTF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 WTF? Läs texten så fattar du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Läs texten så fattar du. Du förstår att han skämtar va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts