GTA//Nörden Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 tjo alla gta fans Jag ska köpa PSP a.k.a PlayStation Portabel jag undrar om det är nån som vet om gta kommer att komma till PSP Bye! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Inte planerat men man vet aldrig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA//Nörden Skrivet 25 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 jag hoppas det kommer, det skulle va as soft att sitta o spela på bussen mot skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 jag hoppas det kommer, det skulle va as soft att sitta o spela på bussen mot skolan Jo, och Rockstar har ju flera avtal med Sony så man vet aldrig säger jag igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 skulle vara riktigt grymt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts