goolie67 Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Hon vägrar dejta mig för att jag har för fula kläder på mig. Nu har jag varit och handlat dyrt, men det hjälper inte. Är det någon som har tips på vad man ska ha på sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hjhjg Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 ven fan ä helena frankenstein *litte ful* hah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 det hon e ute efter e ju hög sex oppeal. så hitta typ en snygg bil och så ökar din s.o (sex oppeal)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 det hon e ute efter e ju hög sex oppeal. så hitta typ en snygg bil och så ökar din s.o (sex oppeal)... A.P isf, Sex Appeal... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Åk till Didier Sachhs, och köp blåa jeans, blå skjorta och svarta skor och en guldkedja så är hon din. Funkade för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Eller så kan du ha valfria kläder och gå dit på en freeway/sanchez, det funkar. Utan fordon funkade det inte ens med kostym från DS, men med mc gick det med kläderna från binco. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 var hitar man den tjejen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 På Ammunations tak i Blueberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Men allvarligt, måste dejta Millie för att få keycardet, sista uppdragen jag har kvar typ. Men hon är ju aldrig hemma? Vet vilka tider hon ska vara tillgänglig men det stämmer aldrig, åker iväg och sparar, käkar och massa annat för att inte vara i samma område, men ändå?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 hur blir man tillsamans med helena honsejer att jag är för stark och när jag äter så jag blir fetare så skrattar hon bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 hur blir man tillsamans med helena honsejer att jag är för stark och när jag äter så jag blir fetare så skrattar hon bara Ska inte ens testa snacka med henne! JAg har ju fullt på styrka så hon gapflabbar väll åt mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 hur blir man tillsamans med helena honsejer att jag är för stark och när jag äter så jag blir fetare så skrattar hon bara ät INGET på en lång tid, ta ner din fat i minsta, cykla runt eller liknande (INGET körande) tills du har lite mindre än hälften! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Men allvarligt, måste dejta Millie för att få keycardet, sista uppdragen jag har kvar typ. Men hon är ju aldrig hemma? Vet vilka tider hon ska vara tillgänglig men det stämmer aldrig, åker iväg och sparar, käkar och massa annat för att inte vara i samma område, men ändå?! lite offtopic,ta på en Gimpsuit o stick dit vettja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Men allvarligt, måste dejta Millie för att få keycardet, sista uppdragen jag har kvar typ. Men hon är ju aldrig hemma? Vet vilka tider hon ska vara tillgänglig men det stämmer aldrig, åker iväg och sparar, käkar och massa annat för att inte vara i samma område, men ändå?! hon e kanske där, på lördagar och söndagar hehe, men om du vill ha keycardet och 100% relation med henne, så samla på 50 ostron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 ät INGET på en lång tid, ta ner din fat i minsta, cykla runt eller liknande (INGET körande) tills du har lite mindre än hälften! funkar det verkligen? min har fat 0 och hon vill ändå inte dejta mig... kläderna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts