Solid_X Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 vad är era rekord på två hjul, bakhjulet och framhjulet mina är Bakhjulet:210 sec Framhjulet:15 sec Tvåhjul: har inget ett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Bakhjul 5 Framhjul 3 Är inte så bra på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
checkpoint Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 bakhjul 71 sec framhjul 15 sec tvåhjul 2 sec Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 bakhjul:Har inte kört det för att få en spec. tid,bara råkat....de e iaf...5 sec Framhjul:19 sec 2 hjul: 6 sec Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Tommy- Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Hur fan klarar ni 15 sec på framhjulet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 undrar vart har suttit rekorde´n nånstans på flygplatsen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 Hur fan klarar ni 15 sec på framhjulet.... det är bara att hålla in neråt knapen och gasaförsiktigt man brukar göra det på ocian drive eller den långa vägen på andra banan e också bra men flygplatsen duger också tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 Vad är era rekord på att nicka bollen på huvet mitt är 4 st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 nicka bollen: 19 st bakhjulet: 3880 sek. framhjulet: 233 sek två hjul: 3 sek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 hur kör man på framhjulet, jag har bara gjort det när man tvärnitar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 ta en moppe och kör snabbt...sen tvärnitar du och lutar dig fram....sen när du e uppe fortsätter du hålla fram fast då gasar du oxå....sen håller du balansen och åker rakt....(moppen e framhjulsdriven) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 ta en moppe och kör snabbt...sen tvärnitar du och lutar dig fram....sen när du e uppe fortsätter du hålla fram fast då gasar du oxå....sen håller du balansen och åker rakt....(moppen e framhjulsdriven) det är så jag brukar göra men man klarar ju bara i typ 3-4 sek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell-man Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 Bakhjulet: 366 s Framhjulet: 3 s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 Nicka bollen: 119 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 bakhjulet: 25 sec framhjulet: 3 sec fast nu är det så att jag inte bryr mig om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 Jag har nickat bollen 13ggr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaFe98 Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 Bakhjulet: 3 månader Framhjulet: 5 veckor Två hjul: 14 dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 Bakhjulet: 3 månader Framhjulet: 5 veckor Två hjul: 14 dagar Jaha.. De va länge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 Bakhjulet: 3 månader Framhjulet: 5 veckor Två hjul: 14 dagar fdu ljuger fetta sällan att man sitter på bak ljulet i 3månader och fram i 5 veckor och 2 hjul 14 dar sällan du ljuger så fett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 fdu ljuger fetta sällan att man sitter på bak ljulet i 3månader och fram i 5 veckor och 2 hjul 14 dar sällan du ljuger så fett i och med att spelet inte ens varit ute i en månad så tror jag han ljuger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts