drexl Skrivet 7 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2002 vart och hur får jag tag på bilen stretch? enda bilen jag har kvar på "samla bilar uppdraget..." tacksam för hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2002 Jag tror att en strech är en typ av limousin. Det här har jag hittat: Can be found in any district on both Staunton and Shoreside Vale. Usually appears if you drive around in a rare vehicle like an Infernus or Cheetah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 7 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2002 har sett ganska många på staunton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2002 När jag gjorde polisuppdrag fick jag jaga en vit stretch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 9 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2002 Jag brukar se dom på SSV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts